فعال سیاسی در گفتگو با 8دی:

علی مطهری برای سران فتنه دل می‌سوزاند نه برای انقلاب

فعال سیاسی استان گیلان گفت: علی مطهری آن موقع که امنیت ایران به خطر افتاده بود دلش برای انقلاب نسوخت ولی الان برای سران فتنه دل می سوزاند.

علی مطهری برای سران فتنه دل می‌سوزاند نه برای انقلاب

صاحب رهبر در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه جناب آقای مطهری پا در یک کفش کرده و اصرار دارد که حصر سران فتنه غیر قانونی است و حصر بدون حکم قضایی ظلم است اظهار داشت: باید از ایشان پرسید چه کسی فرصت طلبان و آشوبگران را وارد خیابان کرد و چه کسی باعث شد تا روز عاشورا در خیابان کف و سوت بزنند و هلهله کنند.

وی با اشاره به اینکه مگر آقای کروبی چقدر رای داشت که آشوب به پا کرد افزود: باید از جناب مطهری پرسید چرا به این آقایان که غیر قانونی وارد خیابان شدند اعتراض نکردید و چرا وقتی راه را برای ضد انقلاب و ضد اسلام باز کردند چیزی نگفتید و وقتی به اموال بیت المال میلیون ها خسارت وارد کردند سکوت کردید.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه چرا آقای مطهری وقتی دید بر علیه ولی فقیه و امام امت شعار کفر آمیز سر دادند سکوت کرد گفت: جنگل هم قانون دارد، آیا جمهوری اسلامی ایران قانون نداشت که این آقایان به خیابان ها آمدند و قشون کشی کردند.

رهبر با بیان اینکه اغتشاشات از سطل زباله شروع شد و به آتش کشیدن اتوبوس ها و کشتار ختم شد خاطر نشان کرد: اما این آقایان تا امروز حتی یک عذرخواهی کوچک هم نکرده اند و طبعا جناب آقای مطهری می داند یک روز امنیت برای جمهوری اسلامی چقدر هزینه دارد.

وی با بیان اینکه آیا می دانید در دوران فتنه چه میزان سلاح غیر قانونی وارد کشور شد و چه تعداد از منافقین وارد ایران شدند و امنیت جمهوری اسلامی به خطر افتاد اظهار داشت: چرا جناب مطهری آن موقع دلش برای انقلاب نسوخت و الان هر لحظه برای سران فتنه دلسوزی کرده و از انها دفاع می کند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه همان طور که حکم پلیس بر چراغ قرمز راهنمایی ارجحیت دارد حکم حکومتی رهبری هم به حکم قاضی محکمه ترجیح دارد افزود: رهبر انقلاب در ماه رمضان ۹۲ در دیدار با دانشجویان فرمودند ” مسئله اصلی را در مورد قضایای سال ۸۸ مد نظر قرار دهید، آن مسئله اصلی این است که یک جماعتی در مقابل جریان قانونی کشور، غیر قانونی و غیر نجیبانه ایستادگی کردند و به کشور لطمه وارد کرده اند، چرا آقای مطهری این را فراموش می کنند.

صاحب رهبر با تاکید بر اینکه رئیس دولت اصلاحات بارها در محافل خصوصی اصلاحطلبان اذعان کرده است امکان تقلب ۱۱ میلیونی در انتخابات وجود ندارد گفت: اما ایشان این حریت و شجاعت را نداشته است که همین واقعیت علنی را بگوید زیرا اساسا او اختیار دار خود نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه