پس از خبر ازدواج مجددش؛

رامبد جوان با ماشین لوکس اش حاشیه ساز شد/عکس

رامبد جوان که در روزهای اوج معروفیتش به سر می‌برد بتازگی با شروع ایام محرم و صفر در حال استراحت و تولید سری جدید برنامه خندوانه است.

رامبد جوان با ماشین لوکس اش حاشیه ساز شد/عکس

به گزارش ۸دی ،‌ رامبد جوان بازیگر جوان و خوشنام ایرانی که این روزها به دلیل حضور در برنامه پرطرفدار خندوانه که در نظرسنجی سال قبل از برنامه ورزشی ۹۰ پیشی گرفت.البته که وی چندی پیش به دلیل جدایی از همسر سابق و قرار گرفتن در کنار همسر جدیدش خانم نگار جواهریان به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند متعجب
باسلام و گرامی داشت ایام شهادت پرچم دار نهی از منکر چند روزپیش دربیمارستان گلسار بودم روبروی بیمارستان یک مدرسه غیرانتفاعی بود در عین ناباوری دیدم لباسمدرسهشان پیراهن لی بسیارزیبابود که همه متعجب شده بودندیکی ازحضار گفت فیلم بگیریم بدیم شبکه من وتو تا بفهمند ما رشتیها چقدربا کلاسیم بعد پیگیری کردم گفتند مدرسه بنام پروفسور سمیعی است واین بزرگوار نقش ومنفعت دراینجا ندارد فقط از اعتبارو نامش سو استفادهمیکنندایا اموزش پرورش تخلف به این بزرگی را نمی بیند وتوی سایت مدرسهسمیعی این تخلف بزرگ نمایش داده شده پس ز این بزرگتر ز این تهاجم فرهنگی پس ستاد امر بهمعروف نهاد های مراقب فرهنگ چه میکنند واقعا چه شده اخرش به این نتیجه رسیدم شاید شما پیگیر باشید چون امسال بنده راکه. ...پس شما خودتان بهترمیدانید
در حاشیه