فوتبال دسته اول کشور؛

فجرسپاسی شیراز برابر ملوان انزلی متوقف شد

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت ها ی فوتبال دسته اول کشوربرابر ملوان انزلی متوقف شد تا ناکامی های این تیم همچنان ادامه داشته باشد .

فجرسپاسی شیراز برابر ملوان انزلی متوقف شد

به گزارش ۸دی، این دیدار که از هفته نهم این رقابت ها عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارشد هردو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
این دیدارحاشیه های زیادی به همراه داشت که می توان به خود زنی بازیکن اخراجی فجر در رختکن و همچنین درگیری محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان با تماشاگرانش اشاره کرد.
نیمه نخست این دیدار تا دقیقه ۲۹ که منجر به اخراج علی غلامرضاپور بازیکن تیم فجرشد، بازی بیشتردر میانه میدان در جریان بود اما پس از ۱۰ نفره شدن تیم میزبان، بازیکنان این تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و چندین فرصت خوب گلزنی را هم از دست دادند.
در دقیقه ۳۵ بازی داریوش صبوری مربی تیم فجربه دلیل اعتراض به قضاوت داور از روی نیمکت تیمش اخراج شد و نیمه اول بدون ردو بدل شدن گلی پایان یافت .
در نیمه دوم نیز تیم ۱۰ نفره فجر توپ و میدان را دراختیار داشت اما نتوانست از فرصت های بدست آمده استفاده نماید و سرانجام این بازی پرحاشیه بدون گل پایان یافت.
قضاوت این بازی را جواد محمدی به عهده داشت .
با پایان یافتن هفته نهم این رقابت ها تیم سپید رود رشت با ۲۰ امتیاز در صدر قرار گرفت، تیم فجر سپاسی با چهار امتیاز کماکان در رده هفدهم جدول باقی ماند و تیم ملوان هم با این تساوی با ۱۵ امتیاز در رده ششم ایستاد.
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و در پایان ۲ تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر سال آینده را کسب خواهند کرد و چهار تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط می کنند.
قرار است لیگ دسته اول کشور در سال ۹۶ با ۱۶ تیم برگزار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه