امیر جانبازی به عنوان سرپرست فرمانداری رودسر ، جایگزین دوست جلالی شد + گزارش تصویری

روز گذشته مراسم تودیع و معارفه فرماندار رودسر با حضور محمد حسین اصغریان معاون برنامه ریزی استاندار گیلان ،امام جمعه شهرستان رودسر،روسای کلیه ادارات در محل جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امیر جانبازی به عنوان سرپرست فرمانداری رودسر ، جایگزین دوست جلالی شد + گزارش تصویری

به گزارش ۸دی نیوز روز گذشته مراسم تودیع و معارفه فرماندار رودسر با حضور محمد حسین اصغریان معاون برنامه ریزی استاندار گیلان ،امام جمعه شهرستان رودسر،روسای کلیه ادارات در محل جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

  25

دوست جلالی فرماندار سابق شهرستان رودسردر این مراسم اظهار داشت:بنده ۹۶ ماه نوکری برای مردم این شهرستان و برگزاری ۵ دوره انتخابات سالم را مدیون تمامی همکاران خود در کلیه ادارات می دانم.

فرماندار سابق رودسر درباره جایگزین خود بیان داشت: مهندس جانبازی فردی جوانتر ، بومی ، هماهنگ ، و متخصص در امور کشاورزی می باشد که به لحاظ قطب کشاورزی بودن این شهرستان میتواند سهم بسازایی در رونق این شهرستان داشته باشند.

دوست جلالی اضافه کرد: خدمتگذاری به کشورم عشق است و مردم صاحبان  اصلی انقلاب هستند و مردم به مسئولین خود اعتماد دارند و هیچگاه مردم در هیچ انتخاباتی انتخاب نادرست نکردند که این امر نشان دهنده بصیرت و ولایت مداری آنهاست.

معاون برنامه ریزی استاندار گیلان: دوست جلالی خدمتگزاری سالم و متعهد بود

محمد حسین اصغریان نیز  در مراسم تقدیر ومعارفه فرماندار جدید رودسر،  دوست جلالی  را مدیری بزرگ خواند و گفت: دوست جلالی خدمتگزاری سالم و متعهد بود که تمام تلاش خود را برای آبادانی این شهرستان بکار برد.

IMG_0130_wm

معاون برنامه ریزی استاندار گیلان ،اکثر مدیران کشور از جایگاه خود در جهت منافع شخصی سوء استفاده نمی کنند و مسئولیت را در نظام اسلامی یک امانت الهی می دانند.

اصغریان اظهار کرد:تلاش تمامی مسئولین با وجود تحریم های نا جوانمردانه ای که در حق ملت ایران انجام میشود ، سعی میکنند این فشار ها کمترین آسیب را به اقشار مختلف بگذارد.

معاون برنامه ریزی استاندار گیلان افزود:مسئولیت در نظام اسلامی ارث خانوادگی نیست بلکه فرصت خدمتگزاری  است.

امام جمعه شهرستان رودسر مردم از حزب بازی وسیاسی بازی خسته شده اند

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد:مسئولین باید کار برای خلق خدا را عبادت بدانند که این میتواند موجب افزایش راندمان کاری و دوری از رشوه و خیانت در امانت مسئولیت شود.

6

عبدالله زاده افزود:این همه  ازفرهنگ ایثار و شهادت و تبعیت ازولایت فقیه حرف می زنیم ولی در خدمت و تکریم ارباب رجوع کم کاری میکنیم که خود متأسفانه باعث میشود بعضی از مردم این ضعف را پای دین و نظام بگذارند که بیشترین آسیب را به حکومت می رساند.

وی در ادامه گفت:خدمت بی منت باید از اهداف مدیران نظام جمهوری اسلامی باشد و فرمانداران نقش اساسی و محموری در مدیریت شهرستان دارند.

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد:فرماندار نباید وام دار هیچ حزب و گروهی باشد و نباید منافع مردم را با سود شخصی یا اشخاص معامله کند.مردم از حزب بازی وسیاسی بازی خسته شده اند و دیگر تحمل آسیب رسانی از این جور حواشی را ندارند.

وی گفت: قانون برای همه ما باید ملاک اصلی باشد و فرماندار از کلیه افراد متخصص مشورت بگیرد ولی اجازه دخالت آنها را در امور دولتی بگیرد.

در خاتمه افزود:دوست جلالی در حد توان خود مردی پاک دست و در حفظ بیت المال تمام تلاش خویش را انجام داد

لازم بذکراست این مراسم بدون حضور نماینده شهرستان رودسرو معاون سیاسی استاندار که معمولا در انتصاب فرمانداران حضور دارند برگزار شد.

جانبازی متولد ۱۳۴۳ در رودسر و دارای لیسانس کشاورزی از دانشگاه گیلان بوده و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی کشاورزی کسب نموده است ،معاونت اداره جهاد کشاورزی رودسر بمدت ۲ سال، ریاست اداره جهاد و کشاورزی املش ۴ سال ، ۸ سال مدیریت جهاد رودسر و ۲/۵ سال معاون عمرانی فرمانداری رودسر از سوابق سرپرست جدید فرمانداری رودسر می باشد.

منبع: رصد رودسر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
با سلام ایا هیچ راهی برای نجات جنگلهای کاج للهرود رودسر از قلعو قم شدن وجود ندارد ایا نمیتوانید این درد رو انعکاس دهید.ممنون
در حاشیه