در اعتراض به عدم دریافت ۴ ماهه حقوق

رانندگان شرکت اتوبوسرانی شهرداری رشت تجمع کردند

ساعاتی پیش ۶۰ تن از رانندگان شرکت اتوبوسرانی شهرداری رشت با متوقف کردن ۱۰ دستگاه اتوبوس در میدان دکتر حشمت رشت دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.

رانندگان شرکت اتوبوسرانی شهرداری رشت تجمع کردند

به گزارش ۸دی، ساعاتی پیش ۶۰ تن از رانندگان اتوبوس شهری حمل و نقل شهرداری رشت با ۱۰ اتوبوس به دلیل عدم دریافت معوقات و حقوق ماهیانه ۴ ماه اخیر خود در میدان دکتر حشمت رشت تجمع اعتراض آمیز کردند.

139507151641549398862694
یکی از رانندگان معترض با اشاره به اینکه ۴ ماه است که حقوقی از سوی شهرداری رشت به آنها پرداخت نشده است، اظهار داشت: آیا مسئولان می‌توانند ۴ ماه بدون حقوق را تصور کنند؟

وی با بیان اینکه چهار ماه است که ریالی به رانندگان اتوبوس شهری رشت پرداخت نشده است، افزود: علاوه بر عدم پرداخت حقوق، معوقات رانندگان اتوبوس نیز پرداخت نشده است.

راننده معترض با اشاره به اینکه پیگیری‌ها و تلاش‌ها از سوی رانندگان برای دریافت حقوق بی‌نتیجه مانده است، افزود: برای برطرف کردن مشکلات به شهردار مراجعه کردیم و شهردار ما را به معاون مالی شهرداری مرکز معرفی کرد و وی در جواب پیگیری ما برای دریافت حقوق معوقه به رانندگان اتوبوس گفت “اینجا قهوه خانه نیست که هر روزه تشریف بیاورید”.

وی با بیان اینکه اکثر رانندگان اتوبوس شهر رشت مستاجر هستند و هزینه‌های زندگی را به‌سختی در این چند ماه پرداخت کرده‌اند تصریح کرد: به‌دلیل عدم دریافت حقوق، توانایی ثبت نام فرزندم را در اول مهر در مدرسه نداشتم و چند روز است که فرزندم به مدرسه می‌رود.

راننده معترض با اعلام اینکه کاش مسئولان به نصایح بزرگان نظام گوش فرا دهند، گفت: در حال حاضر به‌دلیل تجمع اعتراضی از سوی بازرسی اتوبوسرانی احضار شده‌ایم در حالی‌که تنها خواستار حق و حقوقمان برای ادامه زندگی هستیم.

راننده معترض با اشاره به اینکه هیچ امیدی به دریافت حقوق ماهیانه در هر ماه از سوی شهرداری نیست، خاطرنشان کرد: اگر هم حقوق ۴ ماه ما را بدهند باز در ماه‌های آینده با عدم دریافت حقوق در چند ماه مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه