نماینده ی اسبق مردم رشت:

چند عنصر بد سابقه‌ی سیاسی در گیلان به ارزش‌ها گستاخی می‌کنند

نماینده‌ی اسبق مردم رشت گفت: نباید اجازه داد چند عنصر بدسابقه‌ی طمعکار و خوش رقصِ سیاسی، به خود اجازه گستاخی به ارزش ها دهند.

چند عنصر بد سابقه‌ی سیاسی در گیلان به ارزش‌ها گستاخی می‌کنند

به گزارش ۸دی، سیدعلی آقازاده در گفتگو با خبرنگار “گیلانستان” با اشاره به قضایای اخیر استان و مواضع برخی از مسئولین علیه نهادهای انقلابی اظهار داشت: عده‌ای در گیلان با هنجار شکنی در جهت تهمت و تضعیف نیروها و نهادهای انقلاب عمل کردند.

وی با بیان اینکه جامعه امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش و مدیریت کارآمد جهت خدمت به مردم را دارد، خاطرنشان کرد: در درجه‌ی اول مسئولین کشوری و استانی بیشتر از همه بایستی احساس مسئولیت کنند تا بنا به عقل و خرد و تاکید همه مسئولان و دلسوزان نظام، کشور را از بحران های معیشتی، رکود، بیکاری خانمان برانداز، آسیب‌های اجتماعی، لجام گسیختگی فرهنگی، حقوق‌های نجومی، فلاکت ناشی از برجام و تهدیدات امنیتی که به نوعی جمهوری اسلامی را درگیر نموده نجات دهند.

 نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان گیلان قطعا یکی از استان هایی است که بیش از پیش نیاز به کار و تلاش و رفع نیاز های حیاتی مردم دارد، گفت: در آستانه انتخابات آینده به نظر می رسد بار دیگر نظام سلطه و همپالگی های داخلی آنها عزم خود را جزم نموده تا با تکرار و اجرای عملیات فتنه انگیزی همچون فتنه ۸۸ هزینه هایی گزاف برای نظام بتراشند.

وی با تاکید بر اینکه بدخواهان نظام به زعم خود، زمینه فتنه در گیلان را از لحاظ فروریختگی فرهنگی و سیاسی مهیاتر دیده اند، اظهار کرد: آنان با تحریک افکار عمومی در صدد بر هم زدن آرامش جامعه هستند که البته مسئولین استانی می بایست با خوردن خربزه پای لرز آن نیز بنشینند.

آقازاده در پایان تصریح کرد: انتظار می رفت استاندار محترم گیلان بر زیر مجموعه سیاسی – فرهنگی خود نظارت بیشتری نمایند تا چند عنصر بدسابقه فرهنگی- اقتصادیِ طمعکار و خوش رقصِ سیاسی، به خود اجازه چنین گستاخی هایی به ارزش ها ندهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه