طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ آذر ماه در گیلان به مرحله اجرا در می آید

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف گیلان از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ آذرماه تا یکم دی ماه سال جاری در استان خبر داد.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ آذر ماه در گیلان به مرحله اجرا در می آید

به گزارش ۸دی نیوز، محمد رضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به روزهای پایانی فصل پائیز، فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید اقلامی همچون آجیل، خشکبار، شیرینی و میوه به ویژه هندوانه، طرح نظارتی ویژه شب یلدا با توجه به ابلاغ طرح از سوی مدیریت واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از ۲۶ آذر ماه تا یکم دی ماه سال جاری در استان اجرا می شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات اتاق اصناف استان برای اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا اظهارداشت: اتاق اصناف شهرستان رشت به منظور اینکه اقلام پرمصرف شب یلدا در این ایام با قیمت پائین تری به دست مردم برسد اقدام به برگزاری نمایشگاه برای عرضه مستقیم کالا کرده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان گفت: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۳۰ آذر ماه سال جاری به مدت یک هفته در سالن وارش واقع در کمربندی مدرس، بین میدان امام حسین و نیروی دریایی، جنب آتش نشانی دایر است و شهروندان برای خرید اقلام مورد نیاز خود می توانند از ساعت ۱۰ صبح ۲۱ شب به این مکان مراجعه کنند.

وی افزود: تمامی اقلام موجود در نمایشگاه با ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می شود علاوه بر این بازرسان واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان نیز در این نمایشگاه مستقر هستند.

شهبازی اذعان داشت: تعاونی روستایی نیز به مدت یک هفته از ۲۳ آذر ماه سال جاری در خیابان لاهیجان بعد از پل جانبازان به منظور عرضه مستقیم اقلام مصرفی شب یلدا اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است.

وی متذکر شد: طرح نظارتی ویژه شب یلدا به تمامی واحد های بازرسی و نظارت شهرستان ها نیز جهت اجرا ابلاغ شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف گیلان تصریح کرد: تمرکز بازرسی ها و نظارت بر صنوف عرضه کننده کالاهای پرمصرف در این ایام از دیگر اقدامات واحد بازرسی و نظارت  اتاق اصناف استان است.

وی اذعان داشت: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان در طول سال بر میادین میوه و تره بار مرکز استان نظارت دارد اما در این ایام این نظارت ها تشدید می شود.

شهبازی همچنین برگزاری گشت مشترک واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان با تعزیرات حکومتی و همچنین رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی در این ایام را از دیگر اقدامات واحد مزبور عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان در این ایام برای ارائه خدمت به شهروندان علاوه بر شیفت صبح در شیفت عصر نیز فعالیت می کند، یادآورشد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان خود مراجعه و همینطور در رشت نیز شهروندان در خصوص تخلف در مورد عرضه اقلام و صنوف مورد هدف شب یلدا می توانند با شماره ۰۱۳۱۷۲۳۵۴۴۴ و یا ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل کنند./ مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه