رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مردم ایران، آلمان را به نام جمهوری شیمیایی می‌شناسند/آمریکا و آلمان از کثیف‌ترین حامیان صدام بودند

نقدی با اشاره به کمک بی‌شائبه آلمان و آمریکا به صدام گفت: مردم ایران، آلمان را به نام جمهوری شیمیایی می‌شناسند.

مردم ایران، آلمان را به نام جمهوری شیمیایی می‌شناسند/آمریکا و آلمان از کثیف‌ترین حامیان صدام بودند

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در کنگره ۱۸۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سجایای حضرت زینب(س) اظهار کرد: گذشت و فداکاری ابراهیمی حضرت زینب(س) به گونه‌ای است که فرزندان و برادر و برادرزاده‌های خود را برای اسلام روانه قربانگاه کند.

وی با بیان این‌که نمی‌دانیم از کدام فضیلت آن حضرت سخن بگوییم از صبری که صبر ایوب را به دست فراموشی سپرد که همه اقوامش در یک روز جلوی چشم آن حضرت قربانی شدند یا آن صفت حیدری خود که یزید ظالم را سر جای خود می‌نشاند و برای همه تاریخ و ابدیت الگو می‌شود لذا این یک معجزه الهی بوده که در وجود یک زن تبلور یافته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حضرت زینب(س) یک الگو و مکتب برای زن ایرانی و زن نه شرقی و نه غربی است، گفت: ۷ هزار زن شهیده ایران اسلامی از حضرت زینب الگو گرفتند و به کرامت دست یافتند.

نقدی با اشاره به کمک‌های آلمان و آمریکا در جنگ تحمیلی علیه ایران بیان کرد: مردم این سرزمین، آلمان را به نام جمهوری شیمیایی می‌شناسند.

* دشمن درصدد سوق دادن زن ایرانی به سمت الگوی شرقی و غربی است

وی درباره فداکاری زنان ایران اسلامی در برابر دشمنان در جنگ تحمیلی گفت:‌ زن ایرانی حاضر به زنده‌گور شدن شد اما به امام بدگویی نکرد؛ همچنین زن مسلمان ایرانی با تأسی از حضرت زینب(س) به مانند دختر ۱۴ ساله آملی شهیده‌ طاهره هاشمی است که وقتی منافقین در سال ۶۰ به آمل یورش می‌برند در مقابل آنان می‌ایستد و به شهادت می‌رسد.

نقدی افزود:‌ در دوران انقلاب شاهد بودم که گارد شاهنشاهی خیابان‌های قم را تصرف کرده بود و سر هر کوچه مغزهای متلاشی شده به دیوارها چسبیده بود، اما با این حال مادری درب خانه را باز کرد و دست پسر را گرفت و از او خواست که به تظاهرات برود.

وی با بیان اینکه زنان در ایران اسلامی حماسه حضور در عرصه سیاسی و ابلاغ پیام شهدا و پیام‌رسانی حماسه‌آفرینان جبهه‌ها را هم داشتند، گفت: مادرانی داریم که داغ ۵ فرزند را دیده‌اند و خم به ابرو نیاورده‌اند.

نقدی بیان کرد: همسرانی داریم که تا ۸ فرزند خود را پس از شهادت همسرشان روانه جبهه کردند و امروز فرزندان آنها پس از آن همه فداکاری در دوران دفاع مقدس در بالاترین مراجع علمی قرار گرفته و بهترین پرورش‌ها را یافته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه زنان دفاع مقدس پرروش یافته مکتب حضرت زینب(س) فداکاری‌های بسیاری کرده‌اند، گفت: چه بسا زنانی که ۳۵ سال است همسران قطع نخاعی خود را پرستاری می‌‌کنند و خم به ابرو نیاورده‌اند.

نقدی با اشاره به اینکه دشمنان شکست‌خورده نمی‌خواهند و نمی‌توانند عظمت و کرامت زنان ایران اسلامی را ببینند،‌ افزود:‌ تلاش آنها سوق دادن زن ایرانی به سمت الگوی شرقی و غربی است.

* استکبار به دنبال خارج کردن زن ایرانی از مکتب حماسه‌آفرینی است

وی بیان کرد: آنها می‌خواهند زن یا در کنج خانه بماند و هیچ نداند و اگر می‌خواهد نقش‌آفرینی کند، آلوده به بی‌حجابی،‌ بی‌عفتی و فساد باشد.

نقدی خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند زن ایرانی را از مکتب حماسه‌آفرین خارج کرده و به سیاه‌چال شرق و غرب بکشند و برنامه‌ریزی زیادی برای به زانو درآوردن زن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زنان ما بیدار بوده و از کنگره‌ها و یادواره‌ها و ذکر شهدا به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنند،‌ گفت: الگویی که غربی‌ها و آمریکایی‌ها برای زنان ما دارند همانی است که در ۵۰ سال حاکمیت آمریکا و انگلیس بر ایران شاهد بودیم و نتیجه آن هیچ کاره بودن زن در سیاست و بی‌سوادی ۸۰ درصد زنان ایرانی بود.

نقدی بیان کرد: نتیجه الگوی غربی این بود که زن ابزار شهوت‌رانی مردان شده، اما نتیجه الگوی مکتب الهام‌گرفته از حضرت زینب(س) و حضرت زهرا (س) تکامل زن است که امروز آن را در ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در عرصه اجتماعی امروز تعداد دانشجویان دختر از پسران بیشتر است و شاهد حضور متخصصان، فوق‌تخصص‌ها و پژوهشگران برتر زن در بالاترین سطوح در کشور هستیم.

وی بیان کرد: در عرصه سیاسی هم زنان نقش‌آفرین و تحول‌آفرین هستند و حضور خود را با الگوی اسلامی با قدرت به منصه ظهور گذاشته‌اند.

نقدی با اشاره به ادعاهای دروغین حقوق زن و حقوق بشر غربی‌ها خاطرنشان کرد: زن ایرانی فریب آنها را نخواهد خورد، زیرا در کشور آنها مردها هم آزاد نیستند.

* کدام مرد آمریکایی امروز می‌تواند به جز دو کاندیدای فاسد شرکت‌های چند ملیتی به فرد دیگری رأی دهد

وی ادامه داد: کدام مرد آمریکایی امروز می‌تواند به جز دو کاندیدای فاسد شرکت‌های چند ملیتی به فرد دیگری رأی دهد لذا این ادعاهای غربی‌ها و به خصوص آمریکایی‌ها برای ما شنیدنی نیست.

نقدی گفت: مقام کشوری که آتش دو جنگ جهانی را بر افروخته و ۱۵۰ میلیون انسان را کشته و صدها میلیون نفر را بی‌خانمان کرده چگونه امروز می‌تواند ایران را متهم به نقض حقوق بشر کند.

وی با رجوع به پرونده آلمان در جنگ تحمیلی گفت: همه ابرقدرت‌ها صدام را حمایت کردند ولی کثیف‌ترین آنها حمایت آلمان و آمریکا از صدام بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: مردم ایران، آلمان را جمهوری شیمیایی آلمان می‌دانند و این پرونده نکبت‌باری است که آنها در کارنامه دارند و هرگز نمی‌توانند با این ژست‌ها مردم ما را منحرف کنند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان امروز به مانند جوانان دوره دفاع مقدس برای دفاع از حرم و حضور در مناطق مقاومت دست در شناسنامه می‌برند،‌ بیان کرد: افرادی مانند حجت‌الاسلام شهید علی تمام‌زاده داریم که وقتی از رفتن وی برای دفاع از حرم جلوگیری می‌شود، با گذرنامه افغانی به جبهه می‌رود در حالی که فرزند خردسالش تازه به راه افتاده است.

نقدی خاطرنشان کرد: این مقاومت و ایستادگی برای ما در همه عرصه‌ها پیشرفت و سربلندی را به دنبال داشته و امروز پرچم ایران در سواحل دریای سرخ و مدیترانه به احتزاز درآمده است.

وی در پایان گفت: در یکشنبه‌ای که در پیش رو داریم خواهید دید در خیابان‌های نیویورک چه شور و شوق و عظمتی برای امام حسین(ع) برپا خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه