نماینده مردم رشت:

یک مسئول دولتی نمی تواند مانند حزب سیاسی عمل کند/ کسانی که ادعای اعتدال دارند فضای استان را بر هم نریزند

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: بارها به استاندار گفتم که به اطرافیان خود نگاه کند و خودسری هایی که در بین این افراد است را ببیند.

یک مسئول دولتی نمی تواند مانند حزب سیاسی عمل کند/ کسانی که ادعای اعتدال دارند فضای استان را بر هم نریزند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با انتقاد از برخی موضع گیری های سیاسی مسئولان با بیان اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاهستیم، اظهار کرد: انتظارداریم مسؤلان سیاسی و اجرایی استان بتوانند بستر را برای انتخابات باشکوه فراهم کنند تا مردم در فضایی مناسب در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه چند ماهی است که برخی از مسؤلان سیاسی استان شتابزده حرکت هایی را آغاز کرده اند با استناد به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: باید به جای ورود زودهنگام به انتخابات سعی در رفع مشکلات اشتغال و اقتصادی مردم شود تا مردم پرشور تر در انتخابات شرکت کنند و انتخابی درست داشته باشند.

مسؤلان سیاسی گیلان عکس تأکیدات مقام معظم رهبری رفتار کردند

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: متأسفانه مسؤلان استان به جای توجه به نصیحت مقام معظم رهبری عکس تأکیدات ایشان عمل می کنند.

کوچکی نژاد ادامه داد: برخی از افراد گروه های سیاسی را در ساعات اداری دعوت کرده و با صرف هزینه پذیرایی می کنند و این رفتار خلاف است.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: تأکیداتی در مورد این رفتارهای خلاف سیاسی به دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و دستگاه هایی که منافع عمومی و بیت المال را مورد بررسی قرار می دهند شده است و باید با این افراد سواستفاده گر برخورد کنند.

کوچکی نژاد با تأکید براینکه اگر این رفتارها و روش های سیاسی در فضای استان ادامه یابد یقینا نیروهای انقلاب جلوی بسیاری از کج روی ها و رفتارهای غیرمعمول را می گیرند، افزود: دیگرانی که از این شیوه غیر اخلاقی سوء استفاده کردند خودشان خودزنی کردند اما دیگران را متهم می کنند.

وزیر کشور با بی توجهی به فضای سیاسی گیلان استیضاح می شود

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به این نکته که دستگاه های امنیتی باید به شدت برخورد کنند، افزود: ما هم در این راستا نامه ای به وزیر کشور ارسال کردیم و اخطار داده ایم و اگر این وضع ادامه یابد وزیر کشور را به استیضاح می کشانیم.

کوچکی نژاد با بیان این نکته که برخوردهای قانونی لازم را انجام می دهیم، اضافه کرد: یک مسئول دولتی نمی تواند به شکل حزب سیاسی عمل کند واین افراد جایگاهی بین مردم ندارند.

وی با بیان اینکه باید برخوردهای سختی با این افراد شود، افزود: بارها به استاندار گفتم که به اطرافیان خود نگاه کند و خودسری هایی که در بین این افراد است را ببیند اگر خودش شعار اعتدال را می دهد رفتارهای ناشایست اطرافیان خود را نیز ببیند.

استاندار با بی توجهی به کج روی اطرافیان، متهم ردیف اول می شود

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید براینکه اگر استاندار با کج روی های اطرافیان خود برخورد نکند متهم ردیف اول می شود، تصریح کرد:من نماینده نمی توانم با آن نیروی رده پایین برخورد کنم بلکه وظیفه استاندار است و استاندار مسؤلیت نظم و امنیت استان را برعهده دارد.

کسانی که ادعای اعتدال دارند فضای استان را بر هم نریزند

کوچکی نژاد با بیان اینکه ادامه این کار با عکس العمل نمایندگان استان مواجه خواهد شد و در جای خود برخورد می کنند، گفت: کسانی که ادعای اعتدال دارند فضای استان را بر هم نریزند و مردم را نا امید نکنند.

نماینده مردم رشت در مجلس در خاتمه اظهار کرد: عده ای خلاف چیزهایی که می گویند عمل می کنند و امیدداریم این افراد را متنبه کنند و اگر اقدام نکنند با واکنش ما مواجه خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه