دستگیری سارق ۱۷گوشی تلفن همراه در شهرستان سیاهکل+ تصاویر

سارق گوشی های تلفن همراه در هنگام سرقت از منزل در شهرستان سیاهکل استان گیلان دستگیر شد. در پی گزارش مردمی مبنی بر به سرقت رفتن گوشی های تلفن همراهشان از منازل موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری سارق ۱۷گوشی تلفن همراه در شهرستان سیاهکل+ تصاویر

سرهنگ پاسدار رمضانعلی پورقاسم فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل  در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر به سرقت رفتن گوشی های تلفن همراهشان از منازل موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل خاطر نشان کرد: ماموران در بررسی های خود متوجه رفتار مشکوک فردی معتاد به هویت معلوم شده و در هنگام کنترل نامحسوس وی متوجه شدند که وی قصد ورود به یک منزل روستایی را دارد که در همین موقع با کمک مردمی این شخص را دستگیر کردند.

سرهنگ پور قاسم با اعلام این که متهم که در امر سرقت منازل فعالیت داشت، گفت: در بازرسی از خودروی وی تعداد ۱۷ گوشی تلفن همراه به همراه ۳ گرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف گردید و متهم نیز در تحقیقات فنی اعتراف نمود که گوشی ها نیز سرقتی می باشند.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی پور قاسم در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد، از مردم شهرستان سیاهکل خواست در صورت علم و اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 1 IMG_6915

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه