نماینده مردم آستارا در مجلس:

بانک ها با لباس شرعی رباخواری می کنند/ خیلی ها به دست سیستم بانکی مفلس شدند

نماینده مردم آستارا گفت: ربا خواری در بانک‌ها با لباس شرعی است. در حالیکه در آیات متعدد قرآن رباخواری در ردیف مبارزه با پیامبر است.

بانک ها با لباس شرعی رباخواری می کنند/ خیلی ها به دست سیستم بانکی مفلس شدند

به گزارش ۸دی، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در نطق میان دستورش در جلسه سه شنبه-۱۳ مهر- گفت: امروز بحث ربا خواری در بانک‌ها با لباس شرعی است. بانک‌ها به یک فرد بدبخت آن هم به هزار بدبختی ۵ میلیون وام می‌دهند.

این نماینده مجلس دهم افزود: تولید کننده ۵۰۰ میلیون وام می‌گیرد و به دلیل عدم حمایت دولت در بوروکراسی اداری، گرفتار پرداخت‌های بانکی می‌شود.آقایان اصولگرا کجای متن اسلام آمده که وام ۵ میلیونی به ۵۰ میلیون تبدیل شود؟ آیا این حمایت از نزول خواری نیست؟اسمش چیست به ماهم بگویید ما هم بدانیم.

وی با اشاره به نهی قرآن از گرفتن نزول و رباخواری، تأکید کرد: در آیات متعدد قرآن نزول و رباخواری مذموم شناخته شده و در ردیف مبارزه با پیامبر است. همکاران اصلاح طلب اگر دنبال اصلاح هستید به این موارد کمک کنید.من افرادی را میشناسم که سر همین قضیه خود را حلقه آویزکردند آیا ما مسئول نیستیم؟

داداشی در پایان نطقش گفت: جناب رئیس جمهور شما به بانک ها دستور دادید که جرائم و دیرکرد را از مردم نگیرند چرا بانک ها اعمال نمی کنند؟ خیلی ها به دست سیستم بانکی کشور مفلس شدند. آقای رئیس جمهور نگذارید من که حامی انتخاباتی شما بودم، در رابطه با رباخواری بانک‌ها پاسخی به مردم نداشته باشم.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه