قربانی: این آقایان هرچه دارند از همین مردم دارند

مشاور رییس جمهور، در جدیدترین اظهار نظر خود گفت: راننده تاکسی و یا یک لبو فروش در مسائل کشوری منجمله موضوع هسته ای چه اظهار نظر منطقی می توانند داشته باشند. دبیر مجمع نمایندگان گیلان در واکنش به اظهار نظراخیر یکی از مشاوران رئیس جمهور گفت: این آقایان هرچه دارند از همین مردم دارند.

قربانی: این آقایان هرچه دارند از همین مردم دارند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان خبر، محمدحسین قربانی، با اشاره به اینکه آقای سریع‌القلم هرچه دارد از مردم ایران دارد اظهار کرد: این انقلاب برای همه مردم است و مردم ما ثابت کردند که دارای بصیرت، آگاهی و بینش سیاسی هستند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر با اشاره به نقش نظارتی مردم در امور مختلف تصریح کرد:  مردم ما هم در گفتار و هم در رفتار آنقدر بصیرت و آگاهی دارند که بتوانند دولت‌مردان و نمایندگان خودشان مورد نقد قرار دهند.

وی در ادامه با تأکید بر نگاه نظارتی مردم افزود: مردم باید علاوه بر سیاسیون بر رسانه‌ها هم نظارت داشته باشند تا از این طریق نظراتشان را به گوش مسئولین برسانند.

لازم به ذکر است محمود سریع القلم از مشاورین رییس جمهور، در جدیدترین اظهار نظر خود گفت: راننده تاکسی و یا یک لبو فروش در مسائل کشوری منجمله موضوع هسته ای چه اظهار نظر منطقی می توانند داشته باشند!!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه