انتقادی تند به شیطنت رسانه‌ای؛

واکنش حسن عباسی به شیطنت رسانه‌های اصلاح‌طلب در انتشار اخبار تعداد زنا‌زاده‌ها!+صوت

حسن عباسی در سخنرانی جدیدی که فایل صوتی آن دیروز منتشر شده؛ اما مشخص نیست محل سخنرانی کجاست، صحبت‌های جدیدی مطرح کرده است.

واکنش حسن عباسی به شیطنت رسانه‌های اصلاح‌طلب در انتشار اخبار تعداد زنا‌زاده‌ها!+صوت

به گزارش ۸دی‌، صحبت‌هایی که در ادامه و واکنش به صحبت‌های یک هفته پیش خود است. او گفته: «براساس آمار رسمی و صریحی که سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی منتشر کرده‌اند، درصد زنا‌زادگی آنها ۵۰ درصد و ۶۰ درصد و ۷۰ درصد است. آمار نهاد‌های بین‌المللی را منتشر می‌کنیم، رسانه‌های داخلی این را توهین به ملت‌های دیگر می‌دانند درحالی‌که ما این را منتشر نکردیم. چرا شما به خودتان می‌گیرید؟! روزنامه رسمی دولت چرا زنازادگی فرانسه و آمریکایی‌ها را به خودش می‌گیرد. این آمار سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی است، می‌گویند کشور برزیل ۶۶ درصد زنازاده است. کشور آمریکا و انگلیس ۴۱ و ۴۹ درصد زنازاده است. تمام خبرگزاری‌های لیبرال و اصلاح‌طلب در این مملکت چهار روز است که از این می‌سوزند که چرا شما گفتید اینها زنازاده هستند، تو چرا به خودت گرفتی.

دانلود فایل صوتی

تو که وقتی ربای غرب مطرح می‌شود صدایت بلند می‌شود تو که زنازادگی غرب مطرح می‌شود این را توهین می‌دانی، توهین تو هستی، تو که نمی‌گذاری روشن شود که غرب چه کثافتی است، تو هستی که خدا را می‌گذاری و به سراغ کدخدا می‌روی؛ لذا گفته باشم به تمام خبرگزاری‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب اگر در قضیه زنازادگی غربی‌ها یک بار دیگر مسخره کنید، به مردم می‌گوییم کسانی که تمسخر می‌کنند و آمار نهادهای بین‌المللی، بروند در اصل خود شک کنند».

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه