عضو هیات علمی دانشگاه گیلان:

زیر سوال بردن اساس نهادهای انقلابی و امنیتی، تکرار سخنان دشمنان است

امروز از لسان بعضی از مسئولین امنیتی استان سخنانی به گوش می رسد که تکرار سخنان دشمنان انقلاب است. صحبت هایی که اساس نهادهای انقلابی و امنیتی را زیر سوال می برد.

زیر سوال بردن اساس نهادهای انقلابی و امنیتی، تکرار سخنان دشمنان است

به گزارش ۸دی، دکتر ابراهیم قاسمی روشن، عضو هیات علمی دانشگاه گیلان، در یادداشتی نوشت:

یکی بر سر شاخ، بن می برید                                 خداوند بستان نگه کرد و دید
بگفتا گر این مرد بد می کند                                  نه با من که با نفس خود می کند

امروز از لسان بعضی از مسئولین امنیتی استان سخنانی به گوش می رسد که تکرار سخنان دشمنان انقلاب است. صحبت هایی که اساس نهادهای انقلابی و امنیتی را زیر سوال می برد. چگونه است که مسئولی در بدنه نظام اسلامی باشد و از نان و نام نظام اسلامی استفاده کند ولی اپوزیسیون باشد و بر علیه مهمترین نهادهای انقلابی موضع بگیرد. سوگمندانه تر از آن اینکه دیگر مسئولین نظام و ائمه جمعه و جماعات در برابرش موضع سکوت اختیار کنند.

مردم ولایی استان چقدر می توانند در برابر چنین مواضع ساختار شکنانه برخی از صاحب منصبان استان برای حفظ وحدت و یکپارچگی سکوت کنند. امروز دوست و دشمن معترف  است که امنیت کشور ایران در جهان اسلام مرهون ایثارگری ها و جان فشانی های اعضای این نهاد های انقلابی کشور است که نه تنها در درون مرزهای جغرافیایی کشور، بلکه در پهنه جغرافیایی کشورهای اسلامی منطقه سینه سپر کرده و خون خود را پای درخت اسلام می ریزند آیا در چنین شرایطی جا دارد که همنوا با مخالفین و معاندین نظام به تضعیف این نها ها اهتمام ورزیم؟! که این رفتار نه تنها تیشه به ریشه این نهادها بلکه به امنیت خود ، خانواده و کشور خویش است.
مگر نه آن است که از درون همین نهادهای انقلابی کسانی بوده اند و هستند که نام ایران و اسلام را در جهان سربلند کرده اند. مگر کسب این قداست به سهولت و آسانی به دست آمده که ارزان از بین برود؟!
امروز افتخار هر ایرانی و هر مسلمانی به وجود افراد این سازمان هاست. این مسئولین در جایگاه گرم و نرم خویش چه خدمت بزرگی به نظام کرده اند که امروز در کرسی قضاوت نشسته اند و حکم به محکومیت این نهاد ها صادر می کنند، باید بدانند که اگر در دنیا در مقابل این سخنان هزینه های گران نمی پردازند ولی در جهان آخرت قطعا باید پاسخگو باشند

منبع: روشن خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رسا
جناب استاد حرف و یادداشت شما در مورد این افراد کاملا درست است ولی متاسفانه ...و برخی از مسئولین دانشگاه گیلان هم دقیقا به همین روش در حال قلع و قمع کردن دانشجویان و اساتید انقلابی ... آقای س.م و الف.ح چه گناهی کرده اند که به آنها اجازه حضور ، تدریس و سخنرانی در دانشگاه را نمی ...در حالی که تا همین چند وقت پیش از مسئولین دانشگاه بودند؟؟ یک جوالذدوز هم به خودتان بزنید بد نیست ............... از 8 دی محترم خواهشمندم که این نظر را پخش کند و سانسور ننماید
دانشجوی گیلانی
جناب استاد، حرف های خوبی بود. خدمات و جان فشانی ها و از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان در گذشته و حال حاضر بر کسی پوشیده نیست. ولی از شما توقع می ره که در همه ی زمینه های مشابه این موضع گیری ها را انجام دهید. جناب استاد، در طول دو سه سال گذشته افراد معلوم الحالی در همین دانشگاه و در چند متری دفتر محل کار شما و در تالار حکمت اساس نظام را زیر سوال بردند ولی ...
ناشناس
چرا شما متن صحبت اون آقا را هم نمی گذارید؟ معمولا در این مواقع در ابتدای خبر متن اصلی که فرد گفته را میذارن بعد انتقادهای دیگران ولی هیچ اثری از اینکه آن فرد چه چیزی گفته که این همه انتقاد به همراه داشته در خبرهای شما موجود نیست فقط میگین که یچیزایی بر ضد یکی از نهادها زده شده؟ کجاست پس؟ استناد کنید برادر، مدرک رو کنید، فقط از رو شکم که آدم نباید صحبت کنه.
در حاشیه