فرمانده پلیس گیلان:

ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در گیلان کاهش پیدا کرده است

میرحیدری با اشاره به اینکه ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در استان کاهش یافته است بیان کرد: توفیقات پلیس نشات گرفته از اعتماد مردم به پلیس می باشد.

ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در گیلان کاهش پیدا کرده است

به گزارش ۸دی، سردار محمدرضا میرحیدری  در هفته ناجا در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) گلسار رشت با بیان اینکه به برکت نظام مقدس اسلامی، نیروی انتظامی حافظ ارزش های اسلامی است، گفت: در نظامی که  امام (ره) افتخار می کرد به او خادم بگویند پلیس هم به دنبال خادم بودن در جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه به برکت ولایت پلیس  با رافت و مهربانی نسبت به مردم عمل کند، افزود: پلیس در کنار رافت و مهربانی با مردم، نسبت به مجرم و مخل آرامش مردم با اقتدار عمل می کند.

میرحیدری با اشاره به تربیت حافظان قرآن در نیروی انتظامی، اظهار داشت: در سال گذشته در مسابقات قرآنی پلیس  ۷۰۰ برنده قرآنی داشته است.

فرمانده انتظامی استان گیلان تربیت حافظان قرآنی را از برکات انقلاب اسلامی دانسته و خاطرنشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی استان در کشور برتر بوده و از نیروی های ارزشی خوبی برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه پلیس استان در قالب شاخص ها توفیقات خوبی در مقایسه با کشور کسب کرده، اعلام داشت: در اشراف فرماندهی که اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، پلیس گیلان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در استان کاهش و کنترل شده، بیان داشت: توفیقات پلیس نشات گرفته از اعتماد مردم به پلیس می باشد.

وی مهمترین سرمایه پلیس را مردم دانسته و اظهار داشت: روحیه جهادی و اعتقاد مردم به اصل انقلاب و اسلام نظام اسلامی را به پیش برده تاجایی که  به رویکردی استوار در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه پلیس به عنوان بازوان انقلاب و متولی امنیت داخلی با کمک مردم پاسخگوی ماموریت ها می باشد، افزود: ایمان، همراهی و پشتیبانی مردم باعث شده که فرزندان آنان در پلیس در حراست  از انقلاب و حقوق مردم به نحو احسن انجام وظیفه کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه اطلاعات و همراهی مردمی در حوزه های مختلف در استان و کشور باعث شده سرخود را بلند کنیم تا امنیت کشور زبانزد باشد، گفت: با هجمه فرهنگی دشمن باید مراقبت بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر غفلت کنیم متضرر خواهیم شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی متفاوت با سایر دستگاه ها بوده چون اکثر ماموریت های پلیس در ارتباط با مردم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح براینکه آسیب پذیری ماموریت های پلیس  زیاد می باشد، بیان داشت: مردم می توانند مشاوران خوبی در تماس با مرکز نظارت همگانی  پلیس با شماره ۱۹۷ برای اصلاح امور باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه