فاطمه احمدی
بانوی تازه مسلمان ژاپنی در رشت:

حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر مرا مسلمان کرد / رسانه‌ها درباره‌ی دین اسلام دروغ می‌گویند

هوشینو گفت: حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر برایم بسیار شبیه صحنه‌های فیلم‌های هالیوودی بود؛ بنابراین تصمیم گرفتم دین اسلام را مطالعه کنم.

حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر مرا مسلمان کرد / رسانه‌ها درباره‌ی دین اسلام دروغ می‌گویند

به گزارش ۸دی، فاطمه هوشینو بانوی تازه مسلمان ژاپنی عصر یکشنبه در همایش «چگونه مسلمان شدم» در سالن یادگار امام(ره) رشت که با حضور همسر ایرانی‌اش برگزار شد ضمن سخنانی اظهار داشت: “۱۳ سال پیش مسلمان شدم، اکنون ۶ سال است به دلیل سختی‌هایی که در ژاپن داشتم به ایران مهاجرت کردم. من بودایی بودم و کم و بیش با فرهنگ مسیحیت نیز آشنایی داشتم. مردم ژاپن در اصل از دو دین تبعیت می کنند، بخشی بودایی هستند که این دین از هندوان به ژاپن وارد شد و دیگری آیین شیندو است که متعلق به خود ژاپنی‌هاست وامپراطور ژاپن آن را پایه گذاری کرده است.

وی افزود: عمویم که به مسیحیت گرویده بود؛ یک کلیسا داشت و یک کشیش شده بود و من گاهی به کلیسا می‌رفتم و از او راهنمایی می‌گرفتم اما آنچه که به  دنبالش بودم در دین مسیح نیافتم. زمانی که حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر را در تلویزیون دیدم خیلی شوکه شدم. برایم بسیار شبیه صحنه‌های فیلم‌های هالیوودی بود؛ بنابراین تصمیم گرفتم دین اسلام را مطالعه کنم. چرا که فهمیده بودم این دین از نظر تعداد جمعیت پیرو آن مقام دوم دنیا را دارد.

هوشینو با بیان اینکه  پس از مطالعه‌ی بسیار فهمیدم چقدر رسانه‌ها در مورد این دین دروغ گفته اند اظهار کرد: در اوایل آشنایی با اسلام سعی می کردم هر روز قرائت قرآن را با ترجمه اش دنبال کنم. قرآن برایم حس عجیبی داشت. در واقع توسط نور سوره‌ی “یس” بود که هدایت شدم. “

بانوی تازه مسلمان ژاپنی با بیان اینکه صرفا به دلیل تبلیغات زیادتری که مذهب تسنن نسبت به تشیع دارد به این مذهب گرویده بود اما در ادامه راه به اشتباه خود پی برد تا اینکه با تشیع آشنا شد گفت: ”  به راحتی مرکز اهل تسنن را در ترکیه  پیدا کردم و به آنجا مراجعه کردم تا با دین اسلام آشنایی بیشتری پیدا کنم اما بعد ها به اشتباه خودم پی بردم ! چرا که ترجمه‌‌های اهل سنت از قرآن اشتباهات بسیاری داشت. برای مثال آیه ولایت که آیه ۵ از سوره‌ی ۵۵ قرآن است و در آن خداوند امام علی (ع) را به خاطر دادن انگشترش به یک مرد فقیر در حال “رکوع” تحسین می کند به اشتباه در حال “سجده ” ترجمه شده بود و من این را متوجه شدم و به مذهب تسنن شک کردم.

وی ادامه داد: در بعضی مواقع به دلیل اینکه مسلمانی در بین دوستان یا نزدیکانم نداشتم در سایت‌های اینترنتی با مسلمانان بحث و گفتگو می‌کردم و خیلی برایم جالب بود که برخی سنی‌ها به من می‌گفتند به شیعیان گوش نکن، منحرف می شوی اما شیعیان می‌گفتند هر دو مذهب را مطالعه کن و در هر دو را مورد تحقیق قرار بده ولی خودت قضاوت کن.

هوشینو با بیان اینکه این حرف شیعیان خیلی شبیه این آیه از قرآن بود که ” لا اکراه فی الدین”  و من این محبت شیعیان که بسیار برایم تحسین برانگیز بود، خیلی دوست داشتم افزود: آن‌ها من را به کاری اجبار نمی کردند. بعد از مدتی با یک سایت شیعی آشنا شدم که ترجمه هم داشت. در آن مطالبی را خواندم که بسیار برایم جالب بود. تا اینکه فهمیدم این مطالب از امام علی (ع) است. این شد که مذهب تشیع را انتخاب کردم.”

وی با ابراز  خوشحالی به دلیل اینکه در آستانه‌ی ماه محرم به شمال کشور سفر کرده است، امام حسین(ع) را آهنربایی دانست که  دل های مردم را به خود جلب می کند و گفت: این کلام امام حسین(ع) که می فرماید “اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید” یک رمز و کد برای مسلمانان جهان است .

بانوی تازه مسلمان ژاپنی با اشاره به اینکه حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر وی  را بیدار کرده است ادامه داد: بسیاری از خواهران و برادران ما پس از آشنایی با امام حسین و ارادت به ایشان، اسلام واقعی را انتخاب کردند. این نشاندهنده‌ی عشقی است که امام حسین(ع) در دلهای مردم جهان می اندازد و محال است کسی حسین را بشناسد و عاشق او نباشد.

وی در پایان تأکید کرد: باید بدانیم که برای اینکه عزادار واقعی امام حسین(ع) باشیم باید امام زمانمان را بشناسیم و او را یاری کنیم و در زمانه‌ای که صهیونیزم جهانی با ادعای اینکه مسلمانان  AntiChrist  (ضد مسیح) هستند، با ادعاهای دروغین در دنیا اسلام هراسی ایجاد می کند سعی در شناساندن امام زمان (عج) به دیگران کنیم. چرا که همه‌ی دنیا به منجی آخرالزمان ایمان و اعتقاد دارند.”

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه