فرمانده سپاه قدس گیلان:

روحانیت مهمترین ابزار دفاعی در انقلاب اسلامی است / دشمنان از هر وسیله ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: نقش دو قشر بسیج دانشجویی و بسیج طلاب همواره در تاریخ انقلاب پر رنگ بوده است.

روحانیت مهمترین ابزار دفاعی در انقلاب اسلامی است / دشمنان از هر وسیله ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند

به گزارش ۸دی، سردار عبدالله پور در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب گیلان ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: از تلاش ها و زحمات ایشان سپاسگذاری می کنیم ، ایشان در این مدت خدمات بزرگی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام بابایی از دوستان قدیمی ما هستند و از پشتکار و دلسوزی خاصی برخوردارند افزود: برای ایشان هم آرزوی موفقیت داریم و با تمام قوا و توان در خدمت ایشان خواهیم بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضرت امام  خمینی (ره) برخی از اقشار بسیج را شخصا تاسیس کرده اند گفت: بسیج دانشجویی و بسیج طلاب دو قشری بودند که امام خودشان شخصا تاسیس کردند و نقش این دو قشر همیشه در تاریخ انقلاب پر رنگ بوده است.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین ابزارها برای دفاع از انقلاب اسلامی وجود روحانیت است اظهار کرد: امروزه دشمنان از هر وسیله ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند و روحانیت سپری برای دفاع از جایگاه دینی و معنوی که هسته ی اصلی انقلاب ما است می باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان واقعی ما مانند امریکا و اسرائیل می ترسند به ما نزدیک شوند افزود: ملوانان آمریکایی که در خلیج فارس دستگیر شده بودند دسته بسته و به التماس کردن افتاده بودند. امروز آمریکا و متحدانش از ما وحشت دارند چرا که می دانند جمهوری اسلامی ایران با کسی تعارف ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن اشاره به برخی مسائل پیش آمده ی اخیر در استان پیرامون صحبت علیه سپاه و نهادهای انقلابی در یک نهاد دولتی و زیر نظر وزارت کشور اظهار داشت: بنده به نمایندگان مجلس گفتم به وزیر کشور گزارش دهند و طرح سوال کنند و از مسئولین امنیتی و سیاسی استان در آن باره سوال کنند.

عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه متاسفانه با وجود تذکر رهبر انقلاب در خصوص کنترل فضای مجازی، برخی به دنبال گسترش بدون هیچ گونه محدودیت برای فضای مجازی هستند. وی همچنین اشاره کرد: این افراد به هیچ وجه نمی توانند فضای مجازی را کنترل کنند و امروزه می بینیم که چه اسیب های فراوانی در فضای مجازی وجود دارد.

فضای مجازی کنترل نشده باعث ایجاد ناامنی های روانی و اخلاقی در جامعه شده است و ریشه ی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی، وجود آزادی های بی حد و مرز در شبکه های مجازی است.

وی در پایان از وضعیت بد طلاق در استان گیلان و کشور انتقاد نموده و اظهار داشت: برای مثال در شهر خمام که یک شهر کوچک می باشد در یک سال گذشته ۲۶۰ طلاق داشته ایم در حالیکه در این مدت تنها ۲۸۰ ازدواج صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ۸دی پس از سخنرانی سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، حجت الاسلام ربیعی به خواندن حکم معرفی مسئول جدید بسیج طلاب گیلان پرداخت و حجت الاسلام بابایی به صورت رسمی به عنوان مسئول جدید این قشر بسیج معارفه شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه