قابل توجه احزاب اصلاح‌طلب لاهیجان؛

اگر بدنبال رای مردم هستید ؛ این روستا را در شهرستان‌تان دریابید+عکس

در حالیکه مشکلات فراوانی در شهرهای شرق استان گیلان و علی الخصوص شهرستان لاهیجان وجود دارد چندسالیست که احزاب اصلاح‌طلب این شهرستان به طور مرتب و متوالی نشست های سیاسی با اهداف رفع مشکلات حزبی برگزار میکنند.

اگر بدنبال رای مردم هستید ؛ این روستا را در شهرستان‌تان دریابید+عکس

به گزارش ۸دی، طی هفته‌های اخیر نشست مشترکی بین فرماندار لاهیجان و برخی احزاب اصلاح طلب در فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود.

در این نشست نمایندگانی از احزاب و تشکل های سیاسی همچون حزب ندای ایرانیان (مشارکت)، مردم‌سالاری، مجمع مشورتی توسعه‌ی شهرستان لاهیجان، شورای مشورتی اصلاحات، حزب اعتدال و توسعه و انجمن اسلامی معلمان حضور داشتند.

نمایندگان این احزاب و تشکل‌ها، خواستار فراهم شدن زمینه فعالیت‌های بیشتر برای گروه‌های سیاسی، تبلیغات وسیع‌تر برای معرفی عملکرد دولت، اتخاذ تدابیری لازم برای برگزاری انتخابات سالم، فراهم کردن زمینه های بهتر برای مشارکت بانوان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی شدند.

مشابه این نشست ها در شهرستان‌های مختلف در حال برگزاری است و یا برنامه‌ریزی شده است. نمونه دیگر از نشست‌ها نیز جلسه‌ی شورای غیرقانونی مشورتی اصلاح طلبان در رودسر بود که در کمال تعجب مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در آن سخنرانی کرد.

در اکثر قریب به اتفاق این نشست ها که هزینه زیادی از بیت المال برای ان پرداخت میشود صرفا صحبت‌های مفصلی در خصوص نحوهـ حل به اصلاح مشکلات مردم و البته حل مشکلات حزبی پرداخته می‌شود.

اما روی دیگر سکه به روستای زیبای چهل ستون لاهیجان بر می گردد که در اوج نامرتبط بودن با متن بالایی اتفاقا کاملاً مرتبط است.

کانال رسمی پایگاه خبری تحلیلی لاهیجان ضمن انتشار عکسی از این روستا نوشت:

یکی از ساکنان منطقه با ارسال این عکس ناراحت کننده برای ما نوشت: تعجب نکنید، اینجا هم بخشی از  شهرستان لاهیجان زیباست؛این پل ارتباط بین ۱۵ خانوار با روستای چهل ستون و شهر لاهیجان را برقرار می‌کند که با کوچکترین بارندگی و  طغیان رودخانه به کلی نابود می‌شود و رفت و آمد برای ما ساکنان بسیار دشوار و حتی غیر ممکن خواهد شد.
مگر ساخت یک پل معمولی چقدر سخت است و هزینه بر میدارد؟ حاضریم خودمان هزینه ساخت پل معمولی رو پرداخت کنیم تا این طور عذاب نکشیم،  فراموش نکنیم شش ماه آینده، فصل  بارش باران و این رودخانه هم همیشه پرآب است.

❌حال سوال اساسی از فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان این است که مشکل اصلی مردم در شرایط امروز مسائل سیاسی و نشست با احزاب است یا مسائل اقتصادی و معیشتی آنهاست؟

چندی پیش از فرماندار یکی از شهرستان‌ها جهت بازدید از منزل یکی از محرومان استان درخواست کردیم. درخواست ما علی‌رغم تکرار به ماهها طول کشید و سرانجام فرماندار محترم فرصت بازدید از این خانواده محروم را که در طویله‌ی یکی از بستگان زندگی می‌کردند را انجام دادند. فارغ از اینکه هنوز مشکل این خانواده‌ی بی بضاعت با سرپرست خانوار خانم حل نشده است باید از مسئولان اینچنینی پرسید آیا شما برای جلسات با احزاب هم به این اندازه وقفه ایجاد می کنید؟

آیا معضل اصلی شهرستان لاهیجان امور سیاسی و برگزار نشست با احزاب اصلاح طلب این شهرستان و استان است یا پل روستای چل ستون؟شما که دغدغه اصلی تان نه مشکلات مردم بلکه کسب آراء مردم هست ؛ این بهترین راه برای کسب آرایی هست که دهه هاست صرفا بدنبال آن هستید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه