سرمایه گذاری در کشور بانک محور است/ لزوم رسیدگی به نیازهای اساسی جوانان

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری در کشور را بانک محور دانست و گفت: تامین مالی و تسهیلاتی مهمترین موضوع سرمایه گذاری در کشور به ویژه استان گیلان به شمار می رود.

سرمایه گذاری در کشور بانک محور است/ لزوم رسیدگی به نیازهای اساسی جوانان

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج  ندیمی در جمع جوانان استان گفت: جوانان آینده سازان این میهن هستند برای داشتن یک زندگی خوب و موفق باید به اشتغال، ازدواج، آموزش و ورزش آنان برنامه ریزی اساسی انجام شود.

وی همچنین با بیان اینکه جوانان اعم از پسر و دختر ۵۰ درصد جمعیت جامعه را تشکیل می دهند، اظهارداشت: در برخی از استان ها به ویژه گیلان سن ازدواج جوانان به علت های مختلف بالا رفته بنابراین باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه جامعه جوان به چند دلیل حائز اهمیت است، گفت: آینده متعلق به جوانان است بنابراین چرخ اداره کشور بزرگ ایران در آتی با دستان پرتوان این جوانان به حرکت در خواهد آمد.

وی تاکید کرد: نیازهای مهم جوانان در جامعه باید به خوبی شناسایی تا بتوان متناسب با این نیازها برنامه ریزی کاربردی انجام داد.

ندیمی اظهارداشت: نیازهای اساسی جوانان شامل آموزش، اشتغال، ازدواج، معیشت، ورزش و غیره است بنابراین باید با تدوین سیاست های اصولی بتوان از ظرفیت جوانان در جامعه به خوبی استفاده کرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه جوانان باید به لحاظ خوداتکایی مالی  مورد حمایت قرار گیرند بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار این قشر  فعال جامعه تاکید کرد.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اذعان اینکه  اشتغال دولتی یا خصوصی باشد خیلی اهمیت ندارد  بلکه باید پایدار باشد، گفت: جوانان از مسئولان انتظار ایجاد زیر ساخت های اساسی را دارند چون ایجاد زیر ساخت های اساسی منجر به سرمایه گذاری  خواهد شد.

وی تصریح کرد: زیر ساخت های اساسی همچون راه آهن، آزاد راه، بزرگراه، منطقه آزاد انزلی، مناطق ویژه اقتصادی، شهرک های صنعتی و غیره در این راستا انجام گرفته و می تواند زمینه را برای سرمایه گذاری فراهم کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه