کسانی که امتحان خود را با مردودی پس داده اند نباید دوباره در کلیدی ترین پستهای مدیریتی استان قرار گیرند

حجت الاسلام اشکوری از اصولگرایان استان به عنوان جریانی اصیل، سرزنده وپویا نام برد و اضافه کرد: اصولگرایان همانطور که در مقابل استاندار اسبق جریان انحرافی ساکت ننشستند، در مقابل حامیان فتنه ۸۸ در استان هم سکوت نخواهند کرد.

کسانی که امتحان خود را با مردودی پس داده اند نباید دوباره در کلیدی ترین پستهای مدیریتی استان قرار گیرند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حجت الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری در جمعی از دانشجویان گفت: اگر استاندار گیلان به تذکرات نماینده ولی فقیه درنماز جمعه، مبنی بر عدم بکارگیری حامیان فتنه و هشداراصول گرایان استان در عزل و نصب ها توجه نکند با عکس العمل شدید و اجتماع اعتراض آمیز در سراسر استان مواجه خواهد شد.

عضو جبهه متحد اصول گرایان گیلان اظهار داشت: ورود افراد حاشیه دار و فعال در فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ به بدنه تصمیم گیری استان گیلان، نقطه شروعی دوباره برای تشنج و نزاع های سیاسی در استان است، چرا که انتصاب این افراد بطور قطع با روح مطالبات مردم و گفتمان اعتدال دولت یازدهم در تضاد است.

مولف کتاب جریان شناسی فتنه در نهج الابلاغه گفت: مردم ولایت مدار گیلان، نسبت به توهین فتنه گران به مقدسات و حمله به عزاداران حسینی در محرم ۸۸ از سایر استان ها حساسیت بیشتری نشان دادند و یک روز زودتر از سایر استانها به میدان آمدند که مورد تقدیرمقام معظم رهبری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بنده خود سخنران این راهپیمایی بودم، حضورمردم بسیار پر شور و غیر قابل توصیف بود، امروز نیز همان اجتماع بزرگ، تحرکات جریان فتنه را در استان زیر نظر دارد و در صورت دهن کجی به آرمان های نظام به تکلیف خود در حمایت از نظام عمل خواهند کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که امتحان خود را با مردودی پس داده اند نباید دوباره در کلیدی ترین پست های مدیریتی استان قرار گیرند.

وی خطاب به استاندار گیلان تاکید کرد: از سر دلسوزی و برادرانه به شما پیشنهاد میکنیم بدون توجه به فشارگروهای تندروی اصلاح طلب که به دنبال سهم خواهی از دولت و ادامه زیست فتنه گرانه خود هستند با ایستادن در مقابل زیاده خواهی این جریان مطرود در حفظ آرامش استان که مایه توسعه و پیشرفت استان است بکوشید.

این فعال سیاسی از اصولگرایان استان به عنوان جریانی اصیل، سرزنده و پویا نام برد و اضافه کرد: اصولگرایان همانطور که در مقابل استاندار اسبق جریان انحرافی ساکت ننشستند، در مقابل حامیان فتنه ۸۸ در استان هم سکوت نخواهند کرد.

حجت الاسلام اشکوری در ادامه به تحلیل مسائل کشور پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه هر روز که می گذرد دولت تدبیر و امید از وعده های انتخاباتی خود دورتر می شود. استفاده از افراد معتدل دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا یکی از شعارهای دولت بود.

وی گفت: ای کاش تنها از اصلاح طلبان معتدل استفاده می شد، اما متاسفانه بسیاری از مسئولیت های حساس کشور به حامیان فتنه واگذار شده است.

وی ضمن تاکید بر این نکته که در بعد اقتصادی و رفع مشکلات مردم نیز هنوز به امید مردم پاسخی داده نشده بیان داشت: تیم اقتصادی دولت همان تیم کارگزاران است که در دولت آقای هاشمی در دوران بدون تحریم تورم ۵۰ درصدی را بوجود آورد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان، حل مشکل اقتصادی کشور را مرهون اعتماد به قدرت و توان داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: نبایدهمه نگاهمان معطوف به غرب باشد، آنان که به آنطرف آب دل بسته اند و با ترس وادادگی دست نیاز بسوی غرب دراز کرده اند سخت در اشتباهند.

حجت الاسلام اشکوری در پایان خاطر نشان کرد: اتکاء به قدرت مردم، تدبیر با روحیه مقاومت و توسعه اقتصاد مقاومتی، تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه