فرمانده سپاه ماسال مطرح کرد ؛

تحویل ۲۵ منزل مددجویان کمیته امداد ماسال تا پایان مهرماه

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه تا پایان مهرماه احداث ۲۵ منزل از ۴۰ ساختمان محوله به سپاه به پایان می‌رسد گفت: در تلاش هستیم تمام ۴۰ پروژه را در موعد زمانی مقرر به اتمام برسانیم.

تحویل ۲۵ منزل مددجویان کمیته امداد ماسال تا پایان مهرماه

به گزارش ۸دی، حمید جانباز در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه آغاز پروژه مسکن محرومان در شهرستان ماسال با تحویل ۴۰ پروانه ساخت مسکن است اظهار داشت: با گذشت حدود سه ماه از تحویل نخستین پروانه ساخت توانستیم ۸ منزل مسکونی را تاکنون به مرحله بهره برداری برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال گفت: با همکاری سپاه، کمیته امداد و خیرین محلی همزمان با هفته دفاع مقدس ۴ واحد مسکونی دیگر در روستاهای رزین دول، چپه زاد، ملک بگور و وردم در شهرستان ماسال به بهره‌برداری رسید.

جانباز با بیان اینکه تا پایان مهرماه احداث بیش از ۲۵ ساختمان از ۴۰ ساختمان محوله به سپاه به پایان می‌رسد تصریح کرد: در تلاش هستیم تمام ۴۰ پروژه را در موعد زمانی مقرر به اتمام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به اینکه برای ساخت این واحدها ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است تصریح کرد: برای ساخت و اتمام این منازل از ظرفیت بسیج، اردوهای جهادی و کمک‌های محلی استفاده کردیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال نیز در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: در سال ۹۵ در قالب طرح هدیه مقام معظم رهبری، ۴۰ سهمیه مسکن به مددجویان شهرستان ماسال تعلق گرفت که این واحدهای مسکونی با مساحت ۵۰ متر مربع در حال اجرا هستند.

عظیم نوروزی با اشاره به اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: این مبلغ از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین شده و اجرای آن بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: اولویت احداث مسکن با مددجویانی است که فاقد مسکن بوده یا مسکن در حال تخریب داشته و از نظر دستورالعمل حمایتی، شرایط احداث را داشته باشند و سایر واحدها نیز در ۳ ماه آینده به بهره برداری  می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه