چند بار نامه ای که از نماینده شهرلنگرود داشتم برای استاندار سابق بردم ولی گفتند که استانداری برای این پروژه ها بودجه ای ندارد

لنگرود در سالهای اخیر در رشته وزنه برداری دارای رشد در سطح استان و کشور بوده و نفراتی را در رده های تیم های ملی معرفی کرده است. در این باب یکی از پیشکسوتان ورزش لنگرود مشکلاتی را بیان کرده است.

چند بار نامه ای که از نماینده شهرلنگرود داشتم برای استاندار سابق بردم ولی گفتند که استانداری برای این پروژه ها بودجه ای ندارد

به گزارش ۸دی نیوز به لنگرنیوز، لنگرود در چند سال اخیر در رشته های مختلف رزمی و آمادگی جسمانی و همچنین وزنه برداری دارای رشد در سطح استان و کشور بوده و نفراتی را در رده های تیم های ملی خود مشاهده میکنیم. در این باب با یکی از پیشکسوتان ورزش لنگرود که در حال حاضر فعالیتی انجام نمی دهد صحبت کوتاهی داشتیم که در زیر می توانید بخوانید. وی مشکلاتی از عدم کمک از سوی اداره ورزش و جوانان استان و مشکلاتی دیگر را بیان کرده است.

 

لنگرنیوز : لطفا خودتان را مختصر معرفی کنید و فعالیت های خود را ذکر کنید؟

بنده امیر پایدار هستم که حدود ۳۰ سال در رشته پرورش اندام فعالیت می کنم و از سال ۱۳۷۰ باشگاه پرورش اندام پایداران صلح را افتتاح کرده ایم و این باشگاه دردو رشته پرورش اندام آقایان و آمادگی جسمانی بانوان در نظر گرفته شد.در زمان فعالیت این باشگاه استعداد یابی در رشته وزنه برداری هم انجام می شد که قهرمانانی به جامعه ورزش معرفی شدند.

 

لنگرنیوز :آیا در مسابقات رسمی هم شرکت کرده اید و صاحب مقام شده اید ؟
بنده در پرورش اندام در سال های بعد از ۱۳۷۰ قهرمانی های استانی زیادی دارم ، به دلیل اینکه در بحث قدرت جسمانی آمادگی خوبی داشتم به عنوان اولین نفر از گیلان به مسابقات قویترین مردان ایران در رودهن که بیش از ۳۰ ورزشکار شرکت کننده بودند که توانستم مقام دوم را کسب کنم.

 

لنگرنیوز :از چه سالی رئیس پرورش اندام در لنگرود هستید ؟
از سال ۱۳۸۴ که رشته وزنه برداری و پرورش اندام به عنوام رشته های جداگانه در فدراسیون شناخته شدند به دلیل تجربه و مقاماتی که در این رشته کسب کرده بودم به عنوان رئیس پرورش اندام لنگرود انتخاب شدم.
لنگرنیوز :در حال حاضر مکان باشگاه و فعالیت شما در چه مکانی است؟
متاسفانه بیش از ۴ سال است که باشگاه پایداران صلح تعطیل است و در حال احداث باشگاه مجهزتری هستیم که مسئولین وقت هم در حد توان کمک رسانی کردند حتی قطعه زمینی برای احداث باشگاه بزرگ در شان ورزشکاران لنگرود توسط مسکن و شهر سازی اختصاص داده شده بود که هنوز هم پرونده ما در آن اداره موجود است ، ولی متاسفانه به دلیل عدم اختصاص زمین توسط مسکن و شهر سازی ناچاراً خودم قطعه زمینی را به صورت تجاری،ورزشی و مسکونی خریداری کردم و که برای مکان باشگاه حدود ۲۰۰ متر مکان در نظر گرفته شده است ، این پروژه از سال ۱۳۷۶ شروع شد و بعد از مراجعات مکرری که به نهاد های مربوطه برای معرفی به بانک مراجعه کردم ولی متاسفانه هیچ بودجه ای برای این باشگاه در نظر گرفته نشد.

 

لنگرنیوز :در حال حاضر چقدر پیشرفت فیزیکی در پروژه دارید ؟
۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارم و تا کنون ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و به صورت تخمینی ۲۰۰ میلیون تومان برای ۲۰ درصد پایانی کار نیاز است.

 

لنگرنیوز :انتظارات شما از مسئولین شهرستانی چیست ؟
بنده از مسئولین تشکر می کنم چون هر زمان که مراجعه کردم دست رد به سینه من نزدند ولی متاسفانه نامه نگاری هایی که برای استان می شد ناامید می شدیم، چند بار نامه ای که از نماینده شهرلنگرود داشتم به استاندار سابق مهندس هاشم نیا مراجعه کردم ولی اعلام کردند که استانداری برای این پروژه ها بودجه ای ندارد و این کار باید توسط اداره ورزش و جوانان پیگیری شود، در صورتی که سال هاست که اداره ورزش و جوانان هم جوابی به ما در خصوص پیشرفت این پروژه نمی دهد،بنده حتی به اداره کل ورزش و جوانان در تهران مراجعه کردم که اعلام کردند که هیچ نامه در خصوص پروژه یاد شده به این مرکز اعلام نشده است که اگر این طور بود حتما اداره کل با پیشرفت و سابقه ورزشی شما حتما مبالغی را برای پیشرفت و اتمام کار شما اختصاص می دادیم.

 

لنگرنیوز :صحبت پایانی خود را بفرمایید؟
از شما که برای پیگیری این پروژه و از حضور شما دفتر هیئت پرورش اندام لنگرود تشکر می کنم و از مدیران شهرستانی که تاکنون ما را یاری کردند قدردانی می کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه