خبرگزاری دولتی ایرنا تأیید کرد؛

حضور مدیر کل سیاسی استاندار گیلان در نشست احزاب منحله

خبرگزاری دولتی ایرنا حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در نشست یک شورای غیر قانونی متشکل از احزاب منحله را تأیید کرد.

حضور مدیر کل سیاسی استاندار گیلان در نشست احزاب منحله

به گزارش ۸دی، گردهمایی اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید در حالی عصر روز گذشته در رودسر برگزار شد که در کمال تعجب یک مقام عالی رتبه‌ی دولتی استان گیلان در این این همایش سخنرانی کرد.

خبرگزاری ایرنا در همین زمینه نوشت: «گردهمایی اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید، پنجشنبه شب به میزبانی شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان های رودسر و املش در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار شد» (+).

نکته جالب اینکه شورای مشورتی اصلاح طلبان براساس کدام مجوز توانسته است از اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر مجوز بگیرد. مسئولان احزاب رسمی اصلاح طلب استان بارها بر غیرقانونی بودن فعالیت شورای مشورتی تأکید داشته‌اند و دبیر یکی از این احزاب، شورای مشورتی را شورایی متشکل از احزاب منحله عنوان کرده است. با این وجود، چگونه می‌شود که احزاب منحله ضمن تشکیل یک گروه غیرقانونی، می توانند از یک نهاد فرهنگی در کشور مجوز تشکیل نشست رسمی در سالن اجتماعات آن مجموعه را بگیرند و مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری نیز در این جلسه سخنرانی کند.

نکته دیگر اینکه، چگونه می‌شود که در نشست شورای غیرقانونی مشورتی، یک فرماندار، معاونان فرماندار و بخشداران دولت تدبیر و امید شرکت کنند؟

متأسفانه مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در حالی در این همایش بر فعالیت های حزبی تأکید داشته و اصولگرایان را دعوت به تشکیل چنین جلساتی کرده که خود میهمان یک گروه غیرقانونی بوده است.

در همین رابطه مسئول یکی از احزاب اصلاح طلب استان گیلان به خبرنگار ۸دی گفت: قبل از حضور آقای پوراوزان مدیر کل سیاسی استانداری گیلان در این نشست به ایشان درباره‌ی غیرقانونی بودن این گروه و اهداف پشت پرده‌ی آنها برای دعوت از ایشان هشدار دادم و ایشان را در جریان کار قرار دادم.

نکته جالب اینکه، پس از برگزاری این نشست و تأیید یک گروه غیرقانونی توسط مسئولان عالی رتبه‌ی دولتی در استان گیلان، این گروه اقدام به برگزاری انتخابات درون گروهی کرده و بر تداوم فعالیت خود تأکید کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
فرشاد
سلام؛ نشست رودسر بنا به درخواست مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی شاخه گیلان و با دریافت مجوز قانونی برگزار شده است. اطلاعات غلط بشما عزیزان داده اند.
در حاشیه