واکنش آمریکا به خروج ایران از مذاکرات/ انتقاد مسکو از آمریکا

وزیر خارجه آمریکا با نادیده گرفتن علت اصلی توقف این مذاکرات از سوی ایران که اعمال تحریمهای جدید از سوی آمریکاست، اظهار داشت مذاکرات با ایران به مرحله ای رسیده است که این کشور ضرورت رایزنی و توقف آن برای مدتی را احساس کرده است.

واکنش آمریکا به خروج ایران از مذاکرات/ انتقاد مسکو از آمریکا

به گزارش ۸دی نیوزبه نقل از العربیه نوشت: جان کری در واکنش به توقف مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه ۱+۵ در وین پیش بینی کرد مذاکرات ۱+۵ با ایران طی روزهای آینده ادامه یابد.

وی با نادیده گرفتن علت اصلی توقف این مذاکرات از سوی ایران که اعمال تحریمهای جدید از سوی آمریکاست، اظهار داشت مذاکرات با ایران به مرحله ای رسیده است که این کشور ضرورت رایزنی و توقف آن برای مدتی را احساس کرده است.

از سوی دیگر، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه با انتقاد از تصمیم جدید کاخ سفید در اضافه کردن چند موسسه و نهاد ایرانی به فهرست تحریمهای آمریکا آن را غیر قابل قبول دانست.

ریابکوف اظهار داشت تصمیم واشنگتن در اضافه کردن تعدادی از موسسات ایرانی به فهرست تحریمهایش، غیر قابل قبول است.

وی همچنین تصریح کرد مسکو به واشنگتن گفته است دخالت در امور اوکراین پیامدهای جدی به همراه دارد.

کاخ سفید روز گذشته(پنجشنبه)اقدام به اضافه کردن نام ۱۴ شرکت و چند شخص حقیقی خارجی و ایرانی به فهرست سیاه تحریم های ایران به دلیل همکاری با تهران برای دور زدن تحریم های اقتصادی کرد.

در حالی که کارشناسان ایران و ۱+۵ بیش از ۴ روز مذاکرات کارشناسی را در وین پشت سر می گذاشتند، آمریکا با اعمال تحریم های جدید باعث ترک میز مذاکره از سوی ایران شد و همزمان این اقدام واشنگتن هشدار مجدد مقامات ایران به اقدامات به آمریکا را برانگیخت./مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
صوت المستضعفین
چه کسی زنده بماند(قسمت سوم از مستند به دنبال پول) "ما در تحقیقاتمان متوجه شدیم اصلاح ژنتیک جزو برنامه های آنهاست.یعنی در عمل باید تعیین شود چه کسی زنده بماند،چه کسی زنده نماند.استرلیزه کردن زنتیکی یکی از بهانه هایی است که در اجرای این نقشه به کار میرود.در سال1904 موسسه کارنگی اولین گردهمایی اصلاح ژنتیک را برگزار کرد.خانواده راکفلر هزینه تغییر رنگ پوست افرادی را که برای این آزمایش داوطلب میشدند را می پرداخت.آنها همچنین بودجه پروژه های سزار بیلهم آلمان را تامین کردند تا زمینه را برای فعالیت های بعدی هیتلر فراهم کنند. http://mostazafin.tv/latest-video/video/1096_
در حاشیه