راه آهن ملوانان را درو کرد

شاگردان اسکوکیچ مربی ملوان بازی با راه آهن را به راحتی به حریف واگذار کردند تا نتوانند از رتبه هشتم بالاتر بروند. راه آهن نیز با این برد ۱۷ امتیازی شد تا خیالش کمی از بابت سقوط راحت شود.

راه آهن ملوانان را درو کرد

به گزراش ۸دی نیوز شاگردان اسکوکیچ مربی ملوان بازی با راه آهن را به راحتی به حریف واگذار کردند تا نتوانند از رتبه هشتم بالاتر بروند. راه آهن نیز با این برد ۱۷ امتیازی شد تا خیالش کمی از بابت سقوط راحت شود.

ملوان صفر – راه آهن یک: منوچهری، پوست قو را قلفتی کند؛گودی بای پارتی خراب شد

شاگردان اسکوکیچ این بازی را به راحتی به حریفان واگذار کردند تا نتوانند از رتبه هشتم بالاتر بروند . راه آهن نیز با این برد ۱۷ امتیازی شد تا خیالش کمی از بابت سقوط راحت شود.

سایت گل –

آدینه بیست و دوم آذر ماه نود و دو – ساعت ۱۵:۰۰

هفته هجدهم لیگ برتر – جام خلیج پارس

ملوان بندر انزلی – راه آهن

نتیجه بازی رفت: ۰- ۰

ورزشگاه تختی انزلی – تماشاگر: دو هزار نفر

هوا: نیمه ابری – دما: ۷ درجه سانتى گراد

داور: شاهین حاج بابایی – کمک داوران: رحیم شاهین–ایوب غلامزاده

کارت زرد: احمد مهدی زاده دقیقه ۱۱، سید جلال رافخایی دقیقه۸۴ (ملوان) ابراهیم کریمی دقیقه ۶۰، بهادر عبدی دقیقه ۸۰، امین منوچهری دقیقه ۹۳(راه آهن)

گل: امین منوچهری دقیقه ۶۸(راه آهن)

ملوان بندرانزلی: پاشچنکو ، احمدسید صالح آهی ، سید احمد مهدی زاده ، عزیز معبودی ،سیامک کوروشی ، محسن یوسفی(از دقیقه ۷۲ هادی دغاغله)، شاهین ثاقبی، سعید یوسف زاده ، مازیار زارع،سهیل رحمانی(از دقیقه ۸۱ اسماعیل صمدی)، سید جلال رافخایی.

سرمربی : دراگان اسکوچیچ

راه آهن:حامد فلاح زاده، رامین رضائیان، ابراهیم کریمی، آرمان قاسمی، حامد زمانی، فرزاد آشوبی، دیوید ویکروم(از دقیقه ۷۷ محمد علیزاده)، بهادر عبدی، بهنام برزای(از دقیقه ۸۶علی عظیمی)، امین منوچهری ، سامان آقا زمانی(از دقیقه ۹۰ ایمان شیرازی).

سرمربی: منصور ابراهیم زاده.

شرح بازى:

در هوای سردی که تمام ایران را فرا گرفته دو تیم باید در زمین انزلی که از کیفیت نسبتا خوبی بر خلاف دیگر زمین های نقاط مختلف ایران برخوردار است به دیدار هم بروند. راه آهن که در نیم فصل اول حال و روز خوبی نداشته از تعطیلات به خوبی استفاده و سرو شکلی به تیمشان دادند و امتیازات را به طور قطره چکانی جمع می کنند تا خود را کمی از انتها جدا کردند. در سوی دیگر ملوانان پس از اولتیماتومی که به اسکوچیچ داده شده ۵ هفته پیاپی است که نباخته اند. یک اتفاق جالب برای قوی سپید رخ داده و ملوان به یک مالک جدید واگذار شده و قرار شده با آمدن مالک جدید مطالبات بازیکنان پرداخت شود اما گویا خیلی ها هنوز دوست دارند تیمشان در همان وضع بلا تکلیفی بماند. البته این بازی آخرین بازی پاشچنکو برای ملوان نیز محسوب می شود.

نیمه اول: دو تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند و در دقایق اولیه بیشتر به محک زدن یکدیگر پرداختند و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. دو تیم قصد داشتند ابتدا میانه میدان را نصیب خود کنند و سپس حملاتی را بر روی دروازه حریفان طراحی کنند و این باعث شده بود بازی بیشتر در میانه میدان در جریان باشد و دو تیم نتوانند موقعیت های خطرناکی را بر روی دروازه یکدیگر داشته باشند و این چیزی جز یک بازی کسالت آور را نصیب تماشاگران که در این سرما به نظاره بازی نشسته بودند نکرد.

نیمه دوم: دو تیم برای این نیمه نیز از ابتدا بازی محطاتانه را در دستور کار داشتند. هیچکدام از دو تیم میل زیادی به حمله نداشت اما چربش برای ملوان کمی بیشتر بود. بازی همان روند کسالت آور نیمه اول را پیگیری می کرد که با یک حمله نصفه و نیمه راه آهنی ها به گل رسیدند که این باعث شد تا یخ بازی آب شود. بعد از گل ملوانان تعویض های را برای به دست گرفتن بازی انجام دادند و تعداد مهاجمینشان را زیاد کردند و در دقایقی حتی پاشچنکو در زمین راه آهن حضور پیدا کرد اما دفاع جانانه راه آهنی ها مانع از رسیدن ملوانان به گل شد تا بازی به سود راه آهند به پایان برسد.

گلها:

ملوان ۰-۱ راه آهن : با حرکت بهادر عبدی از کناره زمین او توانست توپی را بر روی دورازه ملوان ارسال کند که امین منوچهری با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه ملوان کرد.

بهترین بازیکن: امین منوچهری از تک موقعیتی که نصیبش شد توانست بهترین استفاده را بکند و با همین تک گل راه آهن پیروز از زمین خارج شود و مدافعین ملوان را آزار داد تا بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد اما نباید دوندگی و بازیگردانی بهادر عبدی در میانه میدان برای راه آهن را دستکم گرفت. او تاثیر زیادی بر روی گل و حفظ نتیجه برای راه آهن داشت.

اتفاق ویژه۱: ملوان بعد از ۵ بازی پیاپی مغلوب حریفش شد تا نوار پیروزی های پیاپی این تیم در لیگ پاره شود.

اتفاق ویژه۲: آمدن مالکان جدید گویا زیاد برای ملوانان خوش یومن نبود و آنها در اولین بازی با مالکان جدید باختند اما خیلی ها بدشان نمی آمد که اینطور به نظر بیاید که آمدن مالکان جدید خیلی خیلی بد یومن است

اتفاق ویژه۳: این آخرین بازی پاشچنکو برای ملوان پیش از رفتنش به تیم جدیدش محسوب می شد و او دوست داشت در آخرین بازی خاطرات خوشی را به جا بگذارد او در دقایق پایانی که ملوان از حریفش عقب بود برای گلزنی به جلو آمد آما نتوانست به این مهم دست یابد تا گوری بای پارتی اش خراب شود./ روابط عمومی باشگاه ملوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه