آمریکا اگر دست از پا خطا کنند کار به بسیجی‌ها نخواهد رسید

آمریکا اطلاعات درست را از بنده که مسئول امر هستم بگیرد و نه از افراد سیاسی، بنده به آمریکا می‌گویم که اگر دست از پا خطا کنند کار به بسیجی‌ها نخواهد رسید و همان نیروهای مسلح رسمی ما آمریکا را تسلیم خواهند کرد.

آمریکا اگر دست از پا خطا کنند کار به بسیجی‌ها نخواهد رسید

به گزارش ۸دی نیوز سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کنگره شهدای جهاد علمی که به همت سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد حضور یافت.

وی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه شهدای جهاد علمی سه فضیلت علم، ایمان و جهاد را در هم آمیختند گفت: زندگی این شهیدان که به رشته تحریر در آمده است کاری بس شگرف است و جا دارد هر دانشجو برای شناخت مسیر موفقیت و کمال و رسیدن به تعالی علمی و ایمانی، زندگی این شهیدان را مطالعه کنند و آنان را الگوی خویش قرار دهند.

سردار نقدی در ادامه پیرامون دشمنی آمریکا و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان توسط آنان گفت: دشمن وانمود می‌کند که این ترور‌ها و جنایت‌ها با انگیزه مقابله با دستیابی جمهوری اسلامی به سلاح هسته‌ای است، در حالیکه این سخن تنها یک ادعاست. همه اطلاعاتی که در مقابله دشمن با پیشرفت علمی جمهوری اسلامی وجود دارد نشان می‌دهد که این جنایت‌های دشمن، برای کاهش قدرت تسلیحاتی ما نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خطاب به کسانی که برآورد نادرستی از قدرت تسلیحاتی جمهوری اسلامی ارائه دادند گفت: برخلاف تصور برخی از دوستان که برآورد نادرستی از قدرت تسلیحاتی جمهوری اسلامی ارائه دادند باید بگویم قدرتی که جمهوری اسلامی دارد برای دشمنان قابل تصور نیست.

وی ادامه داد: البته این برآورد دوستان کار درستی نبود و یک ناشی‌گری سیاسی بود، انسان حتی اگر ضعیف هم باشد و امکاناتی نداشته باشد در مذاکره باید خودش را مقتدر نشان دهد، چه رسد به اینکه مقتدر به معنای واقعی نیز باشد.

naghdi

سردار نقدی در ادامه تاکید کرد: آمریکا اطلاعات درست را از بنده که مسئول امر هستم بگیرد و نه از افراد سیاسی، بنده به آمریکا می‌گویم که اگر دست از پا خطا کنند کار به بسیجی‌ها نخواهد رسید و همان نیروهای مسلح رسمی ما آمریکا را تسلیم خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود در کنگره شهدای جهاد علمی با بیان اینکه وضعیت کنونی علمی کشور قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست گفت: این پیشرفت علمی در پرتو جهاد علمی بود که دانشمندان ما انجام دادند و البته به برکتی که در این کار ظهور پیدا کرد امروز توانایی‌های علمی ما در کشور نهادینه شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ کس نسبت به وضعیت کشور برآورد غلط نکند و دشمن را خوشحال نکند، البته دشمن از توان نظامی ما آگاهی دارد. آمریکا نمی‌تواند حتی به یک کشور دست سوم حمله کند چه رسد به ایران، هر چند که این ادعا را دارد که گزینه نظامی روی میز است.

سردار نقدی با بیان اینکه مسئله دشمن با جمهوری اسلامی مسئله هسته‌ای و تسلیحاتی نیستف گفت: دشمن استقلال جمهوری اسلامی را برنمی‌تابد و با اسلام ما مخالف است، آمریکا از اینکه در جایی با نام اسلام پیشرفت صورت می‌گیرد مخالف است.

سردار نقدی با اشاره به حمله همه‌جانبه دشمن به جمهوری اسلامی گفت: دشمن از همه جوانب به ما حمله کرده است. از جنگ روانی، کودتا، ترور، تجاوز نظامی، تهاجم فرهنگی، تحریم‌ اقتصادی، فتنه، براندازی و حال نیز جنگ علمی.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبیین چرایی جنگ علمی دشمن با جمهوری اسلامی گفت: دشمن بدین خاطر به جنگ علمی علیه ما روی آورده، چرا که علم قدرت‌آفرین است و ما را از آنان بی‌نیاز می‌کند.

وی افزود: امام (ره) فرموده‌اند کسی که علم ندارد باید تابع قدرت دیگران باشد.

naghdi

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: جنگ علمی آنان علیه جمهوری اسلامی بدین خاطر است که می‌ترسند کشور ما الگو شود به همین خاطر احساس حسادت و عقب‌ماندگی نسبت به ما می‌کنند و می‌ترسند بشریت راه جدید خود را در اسلام پیدا کند.

سردار نقدی با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشورمان گفت: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور از پیشرفت‌های خود بت می‌سازد.

وی افزود: امام (ره) در همین باره فرموده‌اند که مبادا از پیشرفت غربی‌ها بت بتراشید و روحیه گدا‌پروری را پرورش دهید و مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که «ما می‌توانیم» ملت ما به عکس آن تبدیل نشود.

وی با اشاره به دیگر راهبردهای دشمن اظهار داشت: القاء خود‌باختگی، فریب و جذب نخبگان کشور، تحریم علمی و تجهیزات آزمایشگاهی و مواد اولیه، تحریم دانشجویان و دانشمندان در استفاده از منابع علمی، ایجاد مزاحمت برای دانشمندان ایرانی، حملات سایبری به مراکز علمی، جاسوسی علمی و نشر اسناد مجعول و آشفته کردن فضای دانشگاه از دیگر راهبردهای دشمن برای مقابله با پیشرفت علمی کشورمان است.

سردار نقدی افزود: ما آشفته کردن فضای دانشگاه توسط دشمن را در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ مشاهده کردیم. آنان نمی‌خواهند ما در دانشگاه‌ها فضای آرامی داشته باشیم و دشمن در حقیقت سیاست‌زدگی فضای دانشگاه را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: البته ما معتقدیم دانشگاه باید نشاط سیاسی داشته باشد اما نباید جولانگاه جریانات سیاسی شود.

سردار نقدی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای گفت: این اقدام جبهه استکبار دشمنی آنان را علیه پیشرفت علمی ما آشکار کرد و این ترورها نقاب را از چهره مدعیان حقوق بشر برداشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وظیفه دانشگاهیان در ادامه راه گفت: جوانان ما برای اینکه راه نیمه تمام شهدای جهاد علمی را به پایان برسانند باید پایمردی در عرصه جهاد علمی را داشته باشند تا ایران اسلامی به مرجعیت علمی جهان برسد.

وی با اشاره به لزوم شتاب بیشتر پیشرفت علمی کشور گفت: اگر این پیشرفت علمی کشور متوقف شود قطعا یک فاجعه برای کشور خواهد بود و جوانان ما نباید بگذارند این حرکت بالنده علمی کشور از شتاب بیفتد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: ادامه جهاد علمی تا محو کامل رژیم صهیونیستی و خشکانیدن ریشه ترور از دیگر وظایف ما برای تداوم پیشرفت علمی کشورمان است.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود در کنگره شهدای جهاد علمی خاطرنشان کرد: دیپلماسی جمهوری اسلامی رسما اعلام کرده است که ما موضعمان در قبال رژیم صهیونیستی این است که رفراندومی با رای‌گیری از تمام ساکنان اصلی فلسطین برگزار شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری‌اش رژیم آپارتاید آفریقا را به رسمیت نشناخت که البته این رژیم محو شد و این اتفاق باید در مورد رژیم صهیونیستی نیز بیفتد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: وزیر خارجه کشور ما می‌گوید که دیپلماسی بیانیه خواندن نیست و باید وارد عمل شد و تعامل کرد. ما نیز همین را می‌خواهیم.

وی افزود: ما از اینکه بیانیه بدهیم و اعلام کنیم که می‌خواهیم در فلسطین رفراندوم برگزار شود کافی نیست. ما باید وارد عمل شویم و با دیگر کشورها در این خصوص رایزنی کنیم تا برگزاری فراندوم را به یک اجماع بین‌المللی برسانیم.

سردار نقدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در راس کشورهای غیرمتعهد است و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم و ما از دستگاه دیپلماسی‌مان می‌خواهیم که در این عرصه فعالتر شوند و جهان را از دست این غده سرطانی نجات دهند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا،

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه