مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیاء گیلان:

اگر خداباوری جای خود را به کدخداباوری دهد شاهد ذلت پذیری در همه عرصه ها می شویم

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء گیلان گفت: اگر تمام دنیا در یک سمت قرار گیرد و ایران در سمت دیگر، ملت ایران تمامی استکبار را تسلیم می‌کند.

اگر خداباوری جای خود را به کدخداباوری دهد شاهد ذلت پذیری در همه عرصه ها می شویم

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی با بیان اینکه گذشت زمان واقعیت‌های دفاع مقدس را بیشتر مشخص می‌کند، اظهار داشت: درخشندگی هفته دفاع مقدس با گذشت زمان بیشتر می‌شود.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء گیلان با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از برگ‌های زرین و درخشان تاریخ اسلامی است، تصریح کرد:  مهمترین پیامی که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد آن است که وقتی یک ملت بنا را بر استقامت می‌گذارد خالق حماسه‌های بسیار بزرگ و عزت آفرین می‌شود.

مهدوی مطرح کرد: اگر تمام دنیا در یک سمت قرار گیرد و  ملت ایران با اتحاد، ایثارگری و استقلال خواهی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در سمت دیگر، ملت ایران تمامی دنیای استکبار و سلطه را در مقابل خود منفعل و تسلیم می‌کند.

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیاء گیلان با بیان اینکه دفاع مقدس به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی جلوه‌ای از پیروی ناب از سیره معصومین(ع) را نشان داد، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تبدیل به دانشگاهی شد که دانش آموختگان آن آحاد ملت ایران بودند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در دانشگاه دفاع مقدس، درس مقاومت، ایثار، ازخودگذشتگی، عزت طلبی و معنویت گرایی را آموختند، افزود: بسیاری از جوانان این کشور در مبارزه با دشمن بیرونی که نظام استکبار و مبارزه با دشمن درونی که هوا و هوس بود نمره قبولی گرفتند و به مقام رفیع شهادت، جانبازی، ایثارگری و یا آزادگی رسیدند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء گیلان با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند “جنگ ما بین حق و باطل است و تمام شدنی نیست” خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نمونه و الگوی بسیار مهمی است که مسئولان نظام به‌واسطه خداباوری بتوانند مردمداری راستین داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آمیخته شدن خداباوری و مردمداری راستین، موجبات عزت، استقلال، آزادی و حماسه سازی‌های مکرر در همه عرصه‌های مبارزاتی است، گفت: مبارزات علمی در دفاع از حقوق هسته‌ای، مبارزه اقتصادی در پیگیری اقتصاد مقاومتی و مبارزه دیپلماسی در میدان مذاکرات با مدعیان دروغین کدخدایی عالم از جمله مبارزات مردم ایران در عرصه‌های مختلف است.

مهدوی با بیان اینکه اگر خداباوری جای خود را به کدخداباوری و مردمداری راستین تبدیل به مردم فریبی شود باید صحنه‌های ذلت پذیری و وابستگی در همه عرصه‌ها را مشاهده کرد، افزود: در دفاع مقدس ایمان به خدا و اعتماد به نیروی لایزال الهی سبب شد تا در عین ناباوری مردم ایران در مقابل تمامی قدرت‌های پوشالی زمانه ایستادگی کنند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء گیلان با اعلام اینکه اگر دفاع مقدس را الگو قرار ندهیم باید شاهد صحنه‌های تلخ ذلت پذیری باشیم، خاطرنشان کرد: پیام شهدای دفاع مقدس عدم اعتماد به شیطان بزرگ و آمریکای بدعهد است.

وی با اشاره به اینکه حضرت روح الله فریب چک صلح و کلید آمریکایی واقعه مک فارلین را نخوردند و تا لحظه آخر در مسیر استقامت و ایستادگی عزت آفرینی تاکید کردند، افزود: اکنون نیز خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری بر طریق صراط مستقیم یعنی باور حق و اعتماد به نیروهای درونی مردم ایران ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه