رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

حقوق‌های نجومی و منازل اشرافی مسئولان فقر آفرین است

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: درست کردن طبقه اشراف توسط مسئولان و حقوق‌های نجومی آنها فقرآفرین است.

حقوق‌های نجومی و منازل اشرافی مسئولان فقر آفرین است

به گزارش ۸دی، پرویز فتاح صبح دیروز در مراسم افتتاحیه ۳۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: برخی از مسائلی که ما در جامعه داریم، فقرآفرین است، اقتصاد ما مریض است و ربطی به این دولت هم ندارد و از گذشته بوده است.
وی ادامه داد: درست کردن طبقه اشراف توسط مسئولان، حقوق‌های نجومی و منازل اشرافی مسئولان، فقرآفرین است. وی با بیان اینکه همه نهادها، وزارتخانه‌ها و نیروهای مسلح باید در خدمت مردم باشند، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که بگویند نهادهای انقلابی ما به درد مسائل بین‌المللی نمی‌خورد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه افزود: چطور ما توانمندی مقابله با یک داعشی در یک گوشه کشور را داریم اما نمی‌توانیم با قاچاق مقابله کنیم.
فتاح در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: سپاه با هزینه خود برای محرومان مسکن می‌سازد و منتی هم نمی‌گذارد. امیدوارم با کمک قرارگاه‌های سپاه تعداد این خانه‌ها بیشتر شود.
گفتنی است این پروژه‌ها در ۶ استان و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد. در این مراسم امیر موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه حضور داشتند.

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه