ثمره ی یک تدبیر:

اعتبار زدایی از جبر موهوم “یا فتنه – یا انحراف”

دو طیف مذکور به هم نیازمندند. این یکی می گوید اگر ما نباشیم آنها با همه خطرناکی شان باز خواهند گشت و اینها هم می گویند اگر ما نیاییم ، کسی نیست تا آن خطرناک ها را کنا بزند

اعتبار زدایی از جبر موهوم “یا فتنه – یا انحراف”

به گزارش ۸دی، محمد ایمانی تحلیلگر سیاسی طی یادداشتی نوشت: «یکی از برکات و گشایش های حاصل از تدبیر رهبر حکیم انقلاب برای ملت و کشور این است که  مردم محکوم  و مجبور به انتخاب منحصر میان دولت داری “ائتلاف فتنه و خط تسلیم طلبی ” ( با دو سوغات بی ثبات سازی و تضعیف و تحلیل اقتدار ملی ) یا خودکامگی و خودشگفتی و خودرایی حلقه انحرافی  نیستند. هم ائتلاف فتنه_برجامیون و هم پادوهای مجازی حلقه انحراف چنین القا می کنند که تنها آلترناتیو ” آن دیگری خطرناک” هستند! این دو طیف به شکل شگفت انگیزی به هم نیازمند هستند و از مانور دیگری تغذیه می کنند! و سرجمع تعامل آنها در سبد و سفره غرب مهاجم می ریزد ؛ به ویژه غربگرایان که پس از چند سال سوء مدیریت و خیانت ، تداوم قدرت خود را در برجسته سازی حلقه انحراف و مصادره کلیت نیروهای انقلابی و حزب اللهی ذیل عملکرد تیره این حلقه می بیند.

دو طیف مذکور به هم نیازمندند.  این یکی می گوید اگر ما نباشیم آنها با همه خطرناکی شان باز خواهند گشت و اینها هم می گویند اگر  ما نیاییم ، کسی نیست تا آن خطرناک ها را کنا بزند و بنابراین خطرشان ادامه خواهد یافت! اما عقل می گوید کشور و ملت ، مجبور و محکوم بین دو شر نیستند  و باید بتوانند خوب و آزاد انتخاب کنند. تدبیر رهبری برخلاف القای شیاطین مبنی بر مهندسی انتخابات و ایجاد انقباض در سیاست ، مقدمه گشودن دست مردم و  بسط فرصت های خیر فراتر از تحرک دو طیف برای ایجاد انسداد و انحصار سیاسی است. به همین دلیل هم فتنه گران همان قدر از تدبیر امام خامنه ای شوکه و آشفته شده اند که پادوهای انحراف.»

گفتنی است با علنی شدن موضوع نصیحت دلسوزانه رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور سابق که معظم له آن را روز یک شنبه گذشته در جلسه درس خارج فقه خود و در جمع طلاب بیان نمودند، بسیاری از نقشه هایی که دشمنان و توطئه گران خارجی و دنباله های داخلی آنها به واسطه آن در صدد فتنه و اختلاف افکنی در صف نیروهای انقلابی و حزب اللهی بودند، خنثی و نقش برآب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه