صبح امروز صورت گرفت؛

رونمایی از سردیس پرفسور سمیعی در انزلی + تصاویر

صبح امروز از سردیس پروفسور مجید سمیعی چهره ماندگار ایران با حضور وی در انزلی رونمایی شد.

رونمایی از سردیس پرفسور سمیعی در انزلی + تصاویر

به ۸دی، در مراسمی از سردیس پروفسور مجید سمیعی چهره ماندگار ایرانی و رییس فدراسیون جهانی جراحان مغز و اعصاب دنیا با حضور رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و پروفسور سمیعی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی رونمایی شد.

در این مراسم پروفسور مجید سمیعی ضمن اظهار قدردانی از فعالیت های موثر این منطقه در بحث گردشگری و تجارت اظهار داشت: برای مهندس مسرور و پرسنل سازمان منطقه آزاد انزلی که خدمات بزرگی را برای ایران عزیز ما در سطح جهان انجام می دهند از صمیم قلب موفقیت روز افزون را آرزومندم

چهره برجسته پزشکی جهان با تشکر از هنرمندانی که سردیس وی را در منطقه آزاد انزلی طراحی و خلق نمودند، افزود: این سردیس میمنتی برای پیشرفت سریع کارها و انگیزه ای برای همه افراد فعال در این منطقه و استان باشد.

وی در پایان گفت: رونمایی از این سردیس را به فال نیک گرفته و امیدوارم که این سردیس انگیزه بیشتری برای دانش آموزان و دانشجویان  به جهت رسیدن به هدف و آرمان های بزرگ علمی باشد.

مسرور نیز در این دیدار با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تکمیل زیرساختهای استان و کشور صرف می کنیم اظهار داشت: با عنایت به پروژه های زیرساختی، توسعه ای و در حال احداثی همچون مجتمع بندری کاسپین و برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای توسعه روابط با کشورهای حاشیه دریای خزر، مطمئن هستیم که در سالهای آتی این منطقه به عنوان یک منطقه آزاد توانمند در زمینه تولید، صادرات و گردشگری به کشور های حاشیه خزر وهمسایه در سطح بین المللی  معرفی خواهد شد.

وی افزود: حضور شما به عنوان دانشمند مطرح ایرانی در این منطقه موجب افتخار و مسرت ما و شهروندان منطقه بوده و به عنوان یک گیلانی براین باورم که جنابعالی به عنوان مفاخر و مشاهیرایران در سطح جهان الگویی ارزشمند برای خودباوری جوانان کشورمان و معرفی توانمندیها و استعدادهای درخشان ایرانیان در سطح دنیا هستید .

گفتنی است پیش از این مراسم پروفسور سمیعی در نشستی با مهندس مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، از آخرین اقدامات و برنامه های سازمان در حوزه های پروژه های زیرساختی و برنامه های توسعه ای منطقه آزاد انزلی مطلع شد.

بازدید از محدوده فاز تجارت و گردشگری ،مرکز تفریحات دریایی و مجتمع بندری کاسپین از مهمترین برنامه های دیدار پروفسور سمیعی از منطقه آزاد انزلی بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه