پژمان فر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

غلامعلی جعفرزاده برای تفریح به ریو رفته بود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تنها خانم‌ها ذوالقدر و سیاوشی از سوی این کمیسیون مأموریت سفر به ریو داشتند.

غلامعلی جعفرزاده برای تفریح به ریو رفته بود

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده درباره‌ی حضور دو عضو کمیسیون فرهنگی در ریو، محل برگزاری مسابقات پارالمپیک گفت: خانم‌ها سیاوشی و ذوالقدر از طرف کمیسیون فرهنگی مأموریت یافته بودند که برای نظارت بر عملکرد کمیته پارالمپیک کشورمان در ریو حضور یابند.

وی ضمن انتقاد از جوسازی‌ها علیه حضور سیاوشی و ذوالقدر در کنار ورزشکاران پارالمپیکی ایران در ریو، خاطرنشان کرد: علاوه بر این دو عضو کمیسیون فرهنگی که مأموریت داشتند، چند نفر دیگر از نمایندگان نیز به ریو رفتند که به جز تفریح در آنجا هیچ کاری انجام ندادند و موجب شدند که این ظلم در حق این دو همکار ما در کمیسیون فرهنگی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور کم‌رنگ بانوان معلول در مسابقات این دوره پارالمپیک گفت: خانم‌ها ذوالقدر و سیاوشی در مأموریت خود به ریو به صورت تمام‌وقت پیگیر تدوین راهکارهایی جهت افزایش مدال‌آوری بانوان کشورمان در دوره‌های آتی پارالمپیک بودند.

شایان ذکر است غلامعلی جعفرزاده نماینده‌ی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز از جمله نمایندگانی بود به عنوان همراه کاروان ایران در پارا المپیک ریو حاضر شد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه