رئیس سازمان بسیج رسانه‌ی کشور مطرح کرد؛

خاطره‌ی جالب حسین شریعتمداری از رهبر انقلاب

روزی مقام معظم رهبری از من پرسیدند جلسات برگزار می شود؟ گفتم آقا خوب است اما ما هر کدام در یک سنگر هستیم. من در کیهان، آوینی در روایت فتح و …. نمی دانم ادامه‌ی جلسات درست است یا نادرست؟

خاطره‌ی جالب حسین شریعتمداری از رهبر انقلاب

به گزارش ۸دی، مسعود بصیری صبح امروز در مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر در مجتمع خاتم الانبیای رشت با تأکید بر برگزاری جلسات فرهنگی و نشست‌های گروههای خلاق رسانه‌ای، اظهار داشت: با برگزاری چنین نشست هایی انسجام و همدلی افزایش پیدا می کند.

وی ضمن تأکید بر تشکیل جلسات و همایش‌های رسانه‌ای به بیان خاطره ای به نقل از حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه‌ی کیهان درباره‌ی برگزاری نشست های رسانه ای افزود: آقای شریعتمداری نقل می کنند اواخر دهه‌ی ۶۰ و اوایل دهه‌ی ۷۰ به همراه سید مرتضی آوینی، مجید مجیدی و … عصرهای چهارشنبه در یک منزل مسکونی که از طرف رهبر انقلاب بود جمع می شدیم و مشورت می کردیم. روزی مقام معظم رهبری از من پرسیدند که جلسات چطور است؟ برگزار می شود؟ گفتم آقا خوب است اما ما هر کدام در یک سنگر هستیم. من در کیهان، آوینی در روایت فتح و …. نمی دانم ادامه ی جلسات درست است یا نادرست؟ حضرت آقا فرمودند خانه اگر بزرگ است می‌گویم عوض کنند اما این جلسات را ترک نکنید. حتی برای خوردن یک چای هم که شده است دور هم جمع شوید. این جمع‌هاست که حرف از آن بیرون می‌آید. این دور همی‌هاست که اصالت دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه گفت: زندگی همواره در حال گردش و بروز آزمایش‌ها و فتنه‌ها است بنابر این با توجه به جایگاه خبرنگاران قلم، خط و نوشتار یک خبرنگار در جامعه امروزی بسیار پر مسئولیت است.

بصیری با تاکید بر اخلاق مداری در رسانه‌ها اظهار کرد: باید به قلم خود توجه کنید تا با کاستی‌ها و زیاده نویسی‌ها در آخرت باری بر دوش نداشته باشید و باید با دیدگاه دینی در ثبت رویدادها در رسانه فعالیت کنید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه