رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

خروج بنی صدر از عرصه‌ی سیاست باعث وحدت سپاه، بسیج و ارتش شد

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: اتفاق مبارکی که پس از خروج بنی صدر رخ داد اتحاد و یکپارچگی نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و ارتش بود.

خروج بنی صدر از عرصه‌ی سیاست باعث وحدت سپاه، بسیج و ارتش شد

به گزارش ۸دی، چهارمین یادواره‌ی شهدای بسیج کارگری شهرستان رضوانشهر صبح امروز سه شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستان در محل نمازخانه شرکت سهامی جنگل شفارود برگزار شد.

در این مراسم سردار نظرهلی عیزاده رئیس مجمع عالی بسیج گیلان اظهار داشت: هنگامی که امام (ره) بنی صدر را از فرماندهی کل قوا عزل نمود در پی آن مجلس بی کفایتی سیاسی بنی صدر را تصویب کرد که نتیجه‌ی این امر خروج بنی صدر از صحنه  بود.

وی افزود: اتفاق مبارکی که پس از خروج بنی صدر رخ داد اتحاد و یکپارچگی نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و ارتش بود، که این اتحاد در وهله اول پیروزی در عملیات ثامن الائمه (ع) و شکست حصر آبادان را در پی داشت، و در مراحل بعدی طی پیروزی در چند عملیات، خرمشهر آزاد شد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در ادامه گفت: دفاع فقط در عرصه نظامی و جنگ نبوده بلکه هم اکنون نیز ادامه دارد و امروزه این ثبات امنیتی و آرامش  مدیون زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که این مهم با اندکی دقت به کشورهای همسایه کاملا قابل لمس است.

در این مراسم، مدیر عامل شرکت جنگل شفارود ضمن گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس اظهار داشت: وظیفه‌ی ما حفظ ارزش ها و ادامه راه شهداست و بنده به عنوان برادر شهید اگر لازم باشد برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را خواهم داد.

برادر شهید بهنام کلابی در ادامه به بیان خاطراتی از روزهای وداع و شهادت برادر شهید خود پرداخت.

در ادامه این مراسم، مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج حمید مهدیه به مداحی پرداخت وحاضرین با سینه زنی وی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه