رئيس پليس فتای گیلان:

مزاحمان تلگرامی دررشت دستگیر شدند

پنج تن از مزاحمان تلگرامی در شهرستان رشت ، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

مزاحمان تلگرامی دررشت دستگیر شدند

به گزارش ۸دی، سرهنگ” ایرج محمدخانی” در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شش نفر از شهروندان گیلانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق تلگرام، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی ۵ مزاحم تلگرامی را که جملگی مرد بودند  شناسایی با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم  آنها را  دستگیر  و به پلیس فتا انتقال دادند.

رئیس پلیس فتای گیلان گفت: متهمان با توجه به ادله دیجیتال کشف شده به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و هدف خود را از این کار تسویه حساب شخصی و انتقام جویی عنوان کردند.

 وی ادامه داد: متهمان که ۴۱، ۳۶، ۳۱و ۲۱ ساله جملگی اهل و ساکن رشت بودند جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان اینکه حفظ حریم خصوصی افراد خط قرمز پلیس فتا است و کسی که این حریم را از طریق پیام رسان های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند با برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس فتا مواجه خواهد شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.irگزارش کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه