رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي گيلان خبر داد؛

دو عابرپیاده قربانی عدم توجه به جلو دو راننده خاطی

در پی وقوع دو سانحه مشابه در دو مسیر مجزا بین یک دستگاه پراید با یک تن عابر پیاده، متأسفانه دو تن جان خود را از دست دادند.

دو عابرپیاده قربانی عدم توجه به جلو دو راننده خاطی

به گزارش ۸دی، سرهنگ مهیار رستگار در تشریح این خبر اظهار داشت: در اولین سانحه، روز گذشته حوالی ساعت ۱۹:۰۰ یک دستگاه سواری پراید که در محور تالش به آستار در حال گذر بود به علت عدم توجه به مسیر پیش رو با یک تن عابرپیاده به شدت برخورد کرد که در اثر این برخورد عابرپیاده به شدت مجروح و پس از حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه متأسفانه عابرپیاده که خانمی ۶۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد، افزود: در دومین سانحه شب گذشته حوالی ساعت ۲۱:۰۰ یک دستگاه سواری پراید که در یک از محورهای فرعی فومنات در حال تردد بود به عدم توجه به مسیر پیش رو با یک تن عابرپیاده به شدت برخورد کرد که در اثر این برخورد عابرپیاده که مرد ۷۶ ساله ای بود به شدت مجروح و در حین انتقال به بیمارستان به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان ضمن ابراز تأثر در خصوص وقوع این سوانح دلخراش، از تمامی رانندگان وسایل نقلیه خواست، در طول مسیر رانندگی خود علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه و توجه کافی به جلو را به عنوان یک ضرورت در دستور رانندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه