رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

یک فتنه‌گر‌، یکی از بالاترین سمتها را در گیلان دارد / مدیر کل سیاسی استاندار در بدنه‌ی ضد انقلاب صحبت می‌کند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: چرا مدیرکل استانداری می‌آید در بدنه‌ی ضد انقلاب صحبت می‌کند و خود را جدای از اهداف نظام می‌داند؟

یک فتنه‌گر‌، یکی از بالاترین سمتها را در گیلان دارد / مدیر کل سیاسی استاندار در بدنه‌ی ضد انقلاب صحبت می‌کند

به گزارش ۸دی، سردار نظرعلی علیزاده در نشست بصیرتی ویژه‌ی هفته‌ی دفاع مقدس در مهدیه‌ی شهر سنگر اظهار داشت: در دیداری که دو ماه قبل رهبر انقلاب با مسئولین داشتند به بهانه‍‌ی مخالفت با فردی که ادعا می کرد ایران متشکل از قومیت های مختلف است، مسئولان مختلف را از چهار گوشه‌ی ایران دعوت کردند تا نشان دهند که ایران با همه‌ی قومیت‌ها، کشوری یک پارچه است. لذا باید بدانیم که خط فکری رهبری یک منظومه‌ی کامل مکتبی است. صحبت‎های ایشان تنها جنبه‎ی نصیحت ندارد این ها خط سیر حرکت انقلاب اسلامی هستند و در هر عرصه‎ای که باشیم وضعیت ما را تبیین می‎کند و مسیر آینده را نشانمان می‎دهد.

وی افزود: دشمن امروز دانسته است که که نمی‌تواند با جمهوری اسلامی وارد جنگ نظامی شود لذا این استراتژی خود را تغییر داده است. امروز دشمن استراتژی تعامل را در پیش گرفته است. یعنی می‌گویند بیایید با جمهوری اسلامی وارد مذاکره شویم! بسیاری از داخلی‌ها نیز از این جریان پیروی می‌کنند، و به دنبال این استراتژی تعاملی هستند؛ دنیای غرب این پیوند را افتخاری برای خود می‌داند. هر چه می‌گذرد با این مذاکرات و پیوندها کشور و مسئولان از گفتمان انقلاب اسلامی فاصله می‌گیرند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه در زمانی که جناب روحانی به سمت ریاست جمهور می‌رسید رهبر معظم انقلاب انقلاب به وی فرمود شما باید بدانید که رئیس جمهور یک کشور اسلامی هستید! گفت: این جمله یک دنیا حرف دارد. ولی رئیس جمهور شعارش مذاکره با آمریکا و شعار تعامل با غرب داشت. فکر می‌کردند با مذاکره می‌توانند همه چیز را حل کنند. وقتی قبول می‌کنند با دشمن دیرینه خود مذاکره کنند یعنی ۵۰ درصد دشمن را قبول دارند و حالا ۵۰ درصد باقی مانده را از طریق مذاکره باورخواهند کرد.

علیزاده ادامه داد: رهبر انقلاب می‌فرمایند امروز بحث بین اصلاح طلب و اصولگرا نیست، بحث ما بین انقلاب و ضد انقلاب است! دو جریانی که به وضوح در کشور وجود دارد و قابل شناختن است. لذا بنده می‌گویم بیایید این آقایان اصلاح طلب را بیاوریم پای مناظره؛ از آنها بپرسیم شما دقیقا چه چیزی را در نظام جمهوری اسلمی می‌خواهید اصلاح کنید؟ اگر هدف اینها دقیقا بریدن دست نجومی بگیرانی بود که پولهای بیت المال را به جیب می‌زنند، من به شخصه دستشان را می‌بوسیدم. اما همه می‌دانند که هدفشان این نیست. حتی ادعا می‌کنند که دولت قبل این نوع قوانین را تصویب کرده است. باشد اگر این طور هم بود، چرا شما کارهای خوبی که دولت قبل انجام داد را دنبال نکردید و هرچه بدی بود را ادامه دادید و برخوردی با این افراد نکردید؟

وی تأکید کرد: همه می‌دانند که جریان اصلاحات در واقع دنبال این نوع اصلاحات نیست و هدف دیگری دارد. برای مثال امروز بحث اول کشور و همچنین استان گیلان بحث برگزاری یا جلوگیری از کنسرت‌هاست. موضوعی که حتی مسئولان و وزرای نظام را درگیر کرده است. یک وزیر می‌آید مصوبه می‌دهد که اگر وزارت ارشاد مجوز برپایی یک کنسرت را داد دیگر نیروی انتظامی نباید دخالتی داشته باشد؛ نه تنها نیروی انتظامی، بلکه سپاه، اطلاعات و بسیج حق این را ندارند که با مردم مخالفت کنند بلکه باید حضور پیدا و امنیت مردم را تامین کنند. ما مخالف شادی مردم نیستیم، اما چه کسی گفته وقتی مجلسی توام با گناه است و رقص و فحشا باید سکوت کرد؟ اصلا مگر نیروی انتظامی و سپاه برای تامین امنیت یک مشت رقاصه ایجاد شده است؟ یا برای تامین امنیت و حفظ ارزش‌های انقلابی و اعتقادی مردم؟ اصلا مگر وزارت ارشاد را چه کسانی سرپرستی می‌کنند که مجوز آنها مجوز قابل قبولی باشد؟

علیزاده افزود: یک فردی که یکی از فتنه گران ۸۸ بوده را مسئول کرده‌اند و او هر غلطی که دلش می‌خواهد می‌کند، معلوم است که نتیجه چه می‌شود!

وی با بیان اینکه همان فردی که در فتنه‌ی ۸۸ ورقه‌ی امتحانی دانشجویان دانشگاه گیلان را جمع کرد و گفت بروید تظاهرات کنید، امروز بالاترین سمت را در استان گیلان دارد! اظهار کرد: دیگر اینها از جریان اصلاحات چه می‌خواستند که به آن نرسیدند؟ می‌آیند در استان سه روز جلسه و بحث می‌گذارند برای برپایی کنسرت یک خواننده، یعنی تنها دغدغه‌ی استان این است؟ ما دیگر مشکل بیکاری نداریم؟ مشکلات فرهنگی و اجتماعی دیگر نداریم؟ اصلاح‌طلبان اصل و اساس نظام را نشانه گرفته‌اند، چیزی برای اصلاح وجود ندارد که آقایان ابراز نگرانی کنند و در صدد اصلاح بر آیند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با اشاره به این جمله‌ی رهبر انقلاب که «کسی که در جمهوری اسلامی مسئول است ولی جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد حقوقش حرام است» گفت: از آن طرف مدیر کل امور سیاسی استانداری گیلان می گوید؛ من از لحاظ فکری حاکمیت ندارم! به من مسئولیتی داده شده و من امانت‌دار میز و صندلی خودم هستم! این یعنی آقایان با اصل نظام و ولایت مخالفند، حداقل از بیاناتشان این گونه برداشت می‌شود. خوب شمایی که دم از امانت می‌زنید چگونه با احزاب در دفتر خود جلسه می‌گذارید تا از جبهه‌های مختلف حمایت کنید؟ این امانت داری است یا خیانت؟

علیزاده ادامه داد: امروز دغدغه‌ی رهبری انقلاب جهاد کبیر است، جهاد کبیر دو وجه دارد؛ یک، عدم تبعیت از دشمن و دو؛ بیرون آمدن از حالت دفاعی و گرفتن حالت تهاجمی.  حضرت آقا می‌خواهند که نیروی انقلابی در همه جا و همیشه پای کار باشد. چه در شهر و چه در روستا؛ این خواسته‌ی رهبری از ملت انقلابی است.

فرمانده‌ی سابقه نیروی مقاومت بسیج گیلان افزود: مسئله‌ی دیگر مشورت آقای احمدی‌نژاد با رهبری در مورد نامزدی انتخابات آینده سات. عده‌ای می‌گویند چرا حضرت آقا به صلاح مملکت ندیدند که ایشان کاندید شوند و یا چرا این مسئله را علنی نکردند. حضرت آقا در پاسخ گفتند چرا که ایشان هم مانند دیگران برادرانه از من مشورت خواستند و من نیز ایشان را راهنمایی کردم اما نگفتم که حتما این یا آن کار را انجام دهند. رهبر انقلاب به این دلیل به آقای احمدی نژاد گفتند که به صلاح شما و مردم نیست چون می‌دانستد که با حضور ایشان یک فضای دو قطبی و دو جریان مجزا در کشور اتفاق می‌افتد و ممکن است بار دیگر فتنه‌ی ۸۸‌ی رخ دهد. اما اینکه چرا از همفکران آقای احمدی‌نژاد کسی را معرفی نمی‌کنند دلیلش واضح است؛ چون معرفی کردن همان و تخریب کردن چهره‌ی آنان نیز همان!

علیزاده با اشاره به سخنان اخیر مدیر کل سیاسی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: در آخر روی سخن من با جناب استناندار است، اگر صدای من را می‌شنود باید هر چه بیشتر زیر مجموعه‌ی خود را تحت کنترل بگیرد. چرا مدیر کل شما می‌آید در بدنه‌ی ضد انقلاب صحبت می‌کند و خود را جدای از اهداف نظام می‌داند؟ این آقا نه تها می‌خواهد برای برقراری کنسرت‌های پوچ سپاه و ناجا و بسیج را وادار به سکوت کند بلکه به ائمه‌ی جمعه نیز تاخته است!

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه دو انتخابات پیش رو داریم باید مردم ما آگاه باشند که امروز فضای شفافی پیش روی ماست، جریان نفوذی دشمن در فضای سیاسی ما چنبره زده و آماده‌ی حمله است. جوان‌های حزب اللهی ما باید بدانند که چه کسانی کشور را اداره می‌کنند تا با آگاهی تمام انتخاب کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان افزود: یک سری می‌گویند اگر دولت عوض شود یک سری مسئولین کنار می روند. ما می گوییم یک سری؟!!! شما که با روی کار آمدن جریان اصلاحات هر چه نیروی انقلابی از دولت قبل بود را کنار زدید و یک مشت فتنه گر و اصلاح طلب را جانشین کردید!

علیزاده در پایان با اشاره به حذف درس «رهبر کوچک» از کتاب هدیه‌های آسمانی کلاس ششم گفت: در هفته‌ی دفاع مقدس هستیم، شنیده ام درس شهید فهمیده را از کلاس ششم دبستان حذف کردند. مگر این دبستانی‌ها نبودند که نقش های مهمی در انقلاب داشتند؟ مگر همین‌ها با سرودهای خودشان و جمع کردن پول‌های قلک خود کامیون‌های کمک را به جبهه‌ها ارسال نکردند؟

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رهگذر
سلام.واقعا تبریک به صراحت لهجه و کلام شما . سال هاست که نظام رو زیر سوال می برند و خوراک ضد نظام رو فراهم می کنند. خواص باید رسالت خودشون رو درست انجام بدند تا فتنه گران مجالی برای میدان داری پیدا نکنند.
در حاشیه