رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گيلان خبر داد؛

توقیف ۵۵۰ خودرو با جریمه پرداخت نشده ده میلیونی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف ۵۵۰ دستگاه خودرو متخلف با جریمه پرداخت نشده بیش از ده میلیون ریال در نیمه اول سال جاری در این استان خبر داد.

توقیف ۵۵۰ خودرو با جریمه پرداخت نشده ده میلیونی

به گزارش ۸دی، سرهنگ تیمور شهیدی مقدم در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به صرحت بیان شده که در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ده میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مهلت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد مندرج در ماده ۵ این قانون اقدام ننمایند،راهنمایی و رانندگی مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه می باشد.

وی با اعلام اینکه در صورت اعتراض، واحد مزبور موظف است در خصوص این موارد ظرف یک هفته تعیین تکلیف نماید، افزود: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی در شش ماهه نخست سالجاری ۵۵۰ دستگاه خودرو متخلف با خلافی بیش از ده میلیون ریال را توقیف و روانه پارکینگ کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان گفت: رانندگی ایمن و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی بیانگر مشارکت اجتماعی افراد در جریان عبور و مرور بوده و همه رانندگان می بایست نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند و اصول صحیح رانندگی را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه