معاون اجتماعي پليس گيلان:

رالی بزرگ خانوادگی در گیلان برگزار می شود

معاون اجتماعی پلیس گیلان از برگزرای رالی بزرگ خانوادگی به مناسبت هفته ناجا در استان گیلان خبر داد.

رالی بزرگ خانوادگی در گیلان برگزار می شود

 به گزارش ۸دی، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه از برگزاری مسابقه بزرگ رالی خانوادگی در استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا با همکاری هیات اتومبیل رانی استان گیلان و شهرستان فومن برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه این مسابقه با حضور خانواده های علاقه مند به این رشته می باشد ، افزود: این مسابقه روز یکشنبه ۱۱ مهرماه برگزار می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با یادآوری اینکه مسیر این مسابقه از لاهیجان تا فومن می باشد، ادامه داد: ساعت ۱۴ روز ۱۱ مهرماه حرکت شرکت کنندگان آغاز خواهد شد و در شهرستان فومن به پایان خواهد رسید.

جعفری خیرخواه با تصریح براینکه جوایز ارزنده و نفیس نقدی و غیرنقدی به نفرات برتر در پایان مسابقه اهدا خواهد شد، تاکید کرد: القا فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد روحیه تعاون و نشاط در بین اعضا خانواده از اهداف این مسابقه است.

وی از مردم گیلان برای شرکت در این مسابقه دعوت کرد و افزود: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه به دفاتر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان ها و استان گیلان مراجعه کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان همچنین از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در رز جمعه ۹ مهرماه خبرداد و افزود: مسیر این همایش از گلزار شهدای رشت تا میدان شهدای ذهاب(شهرداری) می باشد.

جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه در پایان این همایش نیز به قیدقرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیس غیرنقدی پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: این همایش نیز بمناسبت هفته ناجا در رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه