عصر یکشنبه؛

مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور در بندر انزلی برگزار شد

مسابقات یک روزه کشتی ساحلی کارگران کشور عصر امروز در مجتمع رفاهی کارگران در بندرانزلی با حضور ۱۵۰ کشتی‌گیر از کشور برگزار شد.

مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور در بندر انزلی برگزار شد

به گزارش ۸دی، نخستین دوره مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور عصر امروز در مجتمع رفاهی کارگران بندر انزلی با حضور ۱۵۰ کشتی‌گیر از کشور به پایان رسید و تیم  تهران توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد و تیم‌های مازندران و کرمانشاه در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

این مسابقات به‌ صورت یک روزه در بندرانزلی در ۴ وزن مختلف برگزار شد تا نفرات برتر به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات کارگری ۲۰۱۷ کشور لتونی دعوت شوند.

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم تیمور گنجعلی‌نیا به مقام نخست دست یافت و مسعود قصری جایگاه دوم مسابقات را تصاحب کرد و محمدجواد میرزاییان و مصطفی شیخ چلندری به صورت مشترک به مقام سوم این مسابقات دست یافتند.

در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم هادی قاسم نژاد توانست با پیروزی در دیدار فینال برابر فرهاد غزنوی به طلای مسابقات دست یابد و علی اکبرپور و علیرضا حسینی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم مرتضی افضلی با پیروزی بر سعید مرادی در دیدار فینال توانست به مقام نخست دست یابد و آرمین ملایی از استان گیلان و مهدی نصیری به مقام سوم دست یافتند تا تنها مدال گیلان از مسابقات در این وزن کسب شود.

در وزن به‌علاوه ۹۰ کیلوگرم اکبر صفرپور به مقام قهرمانی دست یافت و  رضا الفت پور در جایگاه دوم مسابقات در این وزن نشست و شادمان عظیمی و جلیل پیرمرد به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه