محمد حسین صفار هرندی:

باید دست هنرمندانی که انقلاب را به تصویر می‌کشند بوسید

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جای سوال است که چطور برخی از هنرمندان به واقعه تأثیرگذار و پر مضمون انقلاب اسلامی توجه نمی‌کنند؟

باید دست هنرمندانی که انقلاب را به تصویر می‌کشند بوسید

به گزارش ۸دی، محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین نشست آموزشی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: باید دست هنرمندانی که گفتمان انقلاب اسلامی ایران را در داخل و خارج از کشور از طریق هنر به تصویر می‌کشند، بوسید. به جز آن‌هایی که در این مسیر حرکت می‌کنند و اثر هنری خلق می کنند، جای سوال است که چطور هنرمندان دیگر این واقعه تاثیرگذار، پر مضمون و تاثیرگذار بر مخاطبان داخلی و خارجی را مورد توجه قرار نمی‌دهند؟! امیدوارم از باب ناسپاسی نکردن هم که شده است، با آثار هنری بیشتری درباره گفتمان انقلاب اسلامی ایران مواجه شویم.
وی با اشاره به این که شکل مقاومت در حال حاضر تغییر کرده اما ماهیت آن برقرار است، بیان کرد: نسل امروز اختیار به تسلیم یا ایستادگی دارد. اما می بینیم که تمایل به ایستادگی در بین نسل جوان بیشتر است. چراکه وقتی موکب شهیدان از راه می رسد و شیفتگی آنان را به استقبال از پیکر شهیدان می‌بینیم، متوجه می‌شویم ماهیت مقاومت تغییر نکرده بلکه شکل آن عوض شده است.

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه