مدیران دستگاه های اجرایی از بازدیدهای دیپلماتیک پرهیز کنند

استاندار گیلان گفت: گسترش صنایع با فناوری بالا به جهت نقش مستقیمی که در ایجاد ارزش افزود، ارزآوری و ایجاد اشتغال در واحد سطح کمتر دارد می تواند به ارتقای موقعیت صنعتی و کارآفرینی گیلان منجر شود.

مدیران دستگاه های اجرایی از بازدیدهای دیپلماتیک پرهیز کنند

به گزارش ۸دی نیوز، محمدعلی نجفی ۲۰آذرماه در دیدار هئیت امنا و جمعی از مدیران شهرک صنعتی رشت و تعدادی از مدیران تشکل های صنعتی با بیان اینکه بازدیدهای مدیران از حوزه های محلی فعالیتشان بویژه واحدهای صنعتی باید براساس برنامه ریزی و اهداف کاربردی باشد گفت: مدیران باید از بازدیدهای تشریفاتی و به اصطلاح دیپلماتیک که بیشتر به منظور اجرای مانور تبلیغاتی است بپرهیزند.

وی ادامه داد: بازدیدها باید به شکل موشکافانه و کاربردی باشد تا دستاوردی برای بهبود امور استان داشته باشد.

استاندار گیلان تأکید کرد: مانورهای تبلیغاتی بدون اینکه نتیجه مشخصی برای یافتن راه حل های مسائل داشته باشد نمی تواند جوابگوی حل مشکلات و نیازها باشد و در نهایت منجر به افزایش انتظارات و دلسردی در میان مردم و بخش خصوصی می شود.

نجفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمبود و مرغوبیت زمین در گیلان و حساسیت رعایت مسائل زیست محیطی گفت: راهبرد گیلان در ایجاد صنایع جدید باید بهره گیری از صنایع هاتیک باشد.

وی گفت: گسترش صنایع با فناوری بالا به جهت نقش مستقیمی که در ایجاد ارزش افزود، ارزآوری و ایجاد اشتغال در واحد سطح کمتر دارد می تواند به ارتقای موقعیت صنعتی و کارآفرینی گیلان منجر شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: وجود نیروهای نخبه و متخصص و عزم جدی که بوجود آمده بستر مناسب برای حمایت از گسترش صنایع هاتیک در گیلان است.

نجفی با اشاره به مطرح شدن مسائل و مشکلات شهرک صنعتی رشت معاون برنامه ریزی و رئیس سازمان صنایع و معادن را مأمور کرد تا با تشکیل کارگروه کارشناسی نسبت برنامه ریزی برای حل این مشکلات اقدام کنند.

استاندار گیلان ادامه داد: باتوجه به اشتغال حدود ۲۲ هزار نفر در شهرک صنعتی رشت لزوم توجه به حل مشکلات این شهرک ضروری است.

نجفی با بیان اینکه بسیاری از صنایع شاخص گیلان در این شهرک مستقر هستند گفت: در چنین مسائلی از جمله حمایت از سرمایه گذاران نباید جزیره ای و بخشی فکر کرد و توجه هرچه بیشتر به بحث حل مشکلات شهرک صنعتی رشت موجب بهبود وضعیت صنعت گیلان می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه