دبیر حزب مردمسالاری گیلان:

حسین فهمیده اسطوره تاریخ ایران است / با حذف درس رهبر کوچک مخالف هستم

دبیر حزب مردمسالاری گیلان گفت: فهمیده امروز برای دانش آموزان یک اسطوره است و می تواند الگوی خوبی برای دانش آموزان باشد.

حسین فهمیده اسطوره تاریخ ایران است / با حذف درس رهبر کوچک مخالف هستم

کمال لشگری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در واکنش به حذف درس «رهبر کوچک» از کتاب هدیه های آسمانی کلاس ششم دبیرستان اظهار داشت: حسین فهمیده برای دفاع از شهر و ناموس کشور خود را به زیر تانک انداخت و جان خود را فدا کرد.

وی افزود: حسین فهمیده از اسطوره های تاریخ کشور است و همانطور که نام ستارخان و باقرخان و میررزا کوچک در تاریخ ایران ماندگار شده است نام این شهید ۱۳ ساله نیز ماندگار خواهد شد.

دبیر حزب مردمسالاری گیلان با بیان اینکه مخالف صد در صد حذف درس «رهبر کوچک» از کتب درسی است گفت: فهمیده امروز برای دانش آموزان یک اسطوره است و می تواند الگوی خوبی برای کسانی باشد که جنگ را به چشم خود ندیده اند.

لشگری درباره حمایت حزب مردمسالاری از بقای فرماندار تالش در این مسئولیت گفت: ما هیچ گونه حمایتی از فرماندار تالش نکرده ایم بلکه از سوی حزب حامی تغییرات در تالش هستیم.

وی تأکید کرد: هم اکنون شهرستان ماسال همچنان بدون معاون فرماندار و بخشدار مرکزی اداره می شود و در این شهرستان و رضوانشهر ما حامی تغییر در فرمانداری تا قبل از آغاز جریان انتخابات هستیم.

دبیر  حزب مردمسالاری گیلان ادامه داد: تغییر فرماندار ماسال قطعی است و ما از این تغییر نیز حمایت خواهیم کرد.

لشگری درباره وضعیت حزب مردمسالاری در تالش نیز اظهار کرد: هم اکنون وحید پیرعباسی به عنوان دبیر حزب در تالش از سوی شورای اجرایی استانی حزب انتخاب شده و به دفتر تهران معرفی شده است و طی چند روز آینده حکم وی از سوی دفتر کشوری صادر خواهد شد و سپس جهت اسعلام به مراجع چهارگانه معرفی خواهد شد و پس از تأیید نهایی به فرمانداری تالش معرفی می شود اما تا این زمان با توجه به رأی شورای اجرایی استان وی دبیر حزب در شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
چند چند
احسنت بر لشکری حقیقت گو که بدون هیچ اغماضی مشکلاتی که میبینی اعلام می کنی
در حاشیه