با حضور استاندار گیلان؛

۳ مدرسه بنیاد برکت اهدایی رهبر انقلاب در شفت به بهره برداری رسید

سه مدرسه بنیاد برکت اهدایی رهبر معظم انقلاب بصورت همزمان با حضور استاندار گیلان در شفت به بهره برداری رسید.

۳ مدرسه بنیاد برکت اهدایی رهبر انقلاب در شفت به بهره برداری رسید

به گزارش ۸دی، سه مدرسه بنیاد برکت اهدایی رهبر معظم انقلاب بصورت همزمان با حضور استاندار گیلان در شفت به بهره برداری رسید. این مدارس در قالب ۱۵ کلاس درس با هزینه ۳۰ میلیارد ریال در روستاهای چوبر، چکوسر شفت و بخش چابکسر با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد برکت و منابع استانی ساخته شده است.

 استاندار گیلان در آیین افتتاح این پروژه ها در چوبر با اشاره به توفیقات استان در بخش آموزش و پرورش اظهار داشت: معلمین پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

 محمدعلی نجفی با ابراز خرسندی از حضور در چوبر افزود: خیلی خوشحالم که بار دیگر به بهانه افتتاح مدرسه فرصت حضور در فضای تعلیم و تربیت برای ما مهیا شد.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای فرهنگی و دانش آموز و شهدای مدافع حرم گفت: اکنون رزمندگان عزیزمان برای دفاع از اسلام و حرمین و جلوگیری از نفوذ دشمن به کشورمان در غرب ایثار و فداکاری می‌کنند.

استاندار گیلان با قدردانی از حضور مدیران در مراسم بازگشایی مدارس اظهار کرد: هدف از حضور مدیران این است که آنان نیز همانند شما دانش آموزان عزیز پشت این میزها مشغول به تحصیل بوده و از جمع شما نیز کسانی عهده‌دار این مسئولیت‌ها خواهند شد.

نجفی با بیان اینکه الحمدا… فرمانداران، مدیران کل و خادمین این مردم اکنون در فضای همدلی، همراهی، همیاری و همزبانی در حال تلاش و فعالیت هستند افزود: فضای گیلان متأثر از آرامشی که در کشور حاکم است با اندیشه و هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب و حضور تلاشگران شما در دولت تدبیر و امید بویژه دکتر روحانی فضای مثبت و در حال رشد و توسعه است.

استاندار گیلان سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل را دفاع قهرمانانه از اندیشه‌های عالی کشور دانست و گفت: چنانچه دفاعیات دکتر روحانی در سازمان ملل را با دفاعیات سال‌های گذشته مقایسه کنیم به اهمیت و بزرگی کار پی خواهیم برد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: امروز دکتر روحانی در خارج از کشور با اقتدار دیپلماسی بین‌المللی از مواضع کشور دفاع می‌کند .

وی ادامه داد: خوشحالیم که نماینده‌ای از سوی ملت بزرگ ایران در سازمان های بین‌المللی حضور می‌یابد که شأن و مقام مردم عزیز کشورمان را حفظ می کند و این بسیار ارزشمند است.

استاندار گیلان به کنار زدن  قطعنامه های  ظالمانه شورای امنیت با توافق برجام اشاره کرد و افزود : خوشبختانه بخش اعظمی از این تحریم‌ها حذف و مابقی نیز در حال پیگیری می‌باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به سازندگی در شهرستان شفت اشاره و اظهار کرد: امروز با تلاش ویژه استان و شهرستان شاهد کارهای بزرگ عمرانی در شفت هستیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در بخش گازرسانی شفت اشاره کرد و افزود: شهرستان شفت جزو اولین شهرستان‌های سبز در بخش گازرسانی اعلام خواهد شد .

نچفی ادامه داد: باتوجه به حضور دو امام‌زاده بزرگوار در این شهرستان باید مسئولین امر نسبت به آسفالت و تعریض راه‌های این منطقه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی به روحیه تلاش و سازندگی در کنار آرامش و همیاری در استان اشاره کرد و فرمانداران را پیشتازان این بخش عنوان کرد و گفت: فرمانداران پرتلاش در جهت توسعه و شکوفایی شهرستان خود مشغول به فعالیت هستند.

نجفی با اشاره به کاهش درآمدهای کشور در سال گذشته اظهار داشت: تمامی این پیشرفت و موفقیت‌ها در کشور با توجه به تنگناههای اعتباری در سال گذشته صورت پذیرفت که این نشان دهنده تلاش خدمتگزاران  این مردم است.

مدرسه شهید رجایی چوبر شفت با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی‌(ره) و استانداری گیلان با مساحت عرصه ۳ هزار و ۲۴۰ متر و اعیان هزار و ۶۵۰ متر ساخته شده است.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه