لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور؛

خزر رودسر اصفهانی‌ها را غافلگیر کرد

در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و در هفته‌ی بیست و چهارم این مسابقات تیم خزر رودسر مقابل تیم تاک تیران اصفهان به برتری رسید.

خزر رودسر اصفهانی‌ها را غافلگیر کرد

به گزارش ۸دی، در این دیدار که در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد به رغم این که تیم میزبان در وقت‌های اول و دوم از حریف عقب بود در وقت سوم، بازی را با برد پنج بر چهار به پایان رساند.

اصفهانی‌ها که برای بقا در لیگ می‌جنگیدند وقت نخست بازی را بهتر از حریف آغاز کردند و خیلی زود مزد برتری خود را گرفتند و به گل اول دست یافتند این گل را هادی فرحمند بازیکن تاک تیران اصفهان با یک ضربه دقیق زمینی و به دور از دسترس دروازه بان خزر رودسر به گل تبدیل کرد .

در ادامه، رودسری ها تا خواستند خود را کمی جمع و جور کنند گل دوم را نیز دریافت کردند و مهدی آذری بازیکن تیم اصفهان با شوت زیبا دروازه خزر رودسر را برای دومین بار گشود.

تیم خزر رودسر بعد از دریافت گل دوم توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، زننده این گل محسن نصراله زاده بود که شوت وی پس از برخورد با تیر دروازه میهمان به درون دروازه غلتید تا اختلاف به حداقل کشیده شود وقت نخست با برتری دو بر یک تیم تاک تیران اصفهان پایان یافت.

با شروع وقت دوم بازی باز هم این اصفهانی ها بودند که بهتر از میزبان بازی را شروع کردند و موفق به زدن گل سوم شدند که باز هم هادی فرحمند دروازه خزر رودسر را گشود تا دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه میزبان کند هر چند در به ثمر رسیدن این گل دروازه بان خزر رودسر مرتکب اشتباه شد تا باعث شد دروازه اش برای سومین بار باز شود.

در ادامه رودسری ها که نخواستند در خانه بازنده باشند اختلاف را باز هم به یک گل کاهش دادند و رضا عباسی بازیکن این تیم با یک ضربه قیچی برگردان و به زیبایی هر چه تمامتر توپ را به گل تبدیل کرد تا نتیجه سه بر دو شود اما باز هم اصفهانی دست بردار نبودند و گل چهارم را هم وارد دروازه خزر رودسر کردند این گل را هاشم محمدی وارد دروازه خزر رودسر کرد تا نتیجه چهار بر دو شود .

وقت دوم بازی باز هم با برتری تیم اصفهانی پایان یافت.

با شروع وقت سوم بازی که با حساسیت بالایی دنبال می‌شد رودسری‌ها برای جبران گل خورده بر حملات خود روی دروازه حریف افزودند و در همان دقایق آغازین وقت سوم یکی از گل های خورده را پاسخ دادند و سجاد عباسی دروازه بان خزر رودسر با شوت سنگین و از فاصله دور دروازه تیم اصفهان را گشود تا نتیجه چهار بر سه شود این توپ پس از برخورد با تیر عمودی دروازه حریف به گل تبدیل شد ضمن این که رودسری ها در ادامه دو بار تیر دروازه حریف را نیز به لرزه در آوردند.

رودسری ها که در وقت سوم بازی کاملا تیم برتر میدان بودند گل چهارم و تساوی را وارد دروازه اصفهانی کردند این گل به دنبال دفع ناقص دروازه بان تاک تیران اصفهان با ضربه دقیق احسان حسین نژاد به گل چهارم برای خزر رودسر تبدیل شد.

اما این پایان کار نبود و تیم خزر رودسر در دقایق پایانی بازی گل پنجم را هم به حریف زدند که باز هم زننده این گل احسان حسین نژاد بود که دروازه میهمان را گشود، سرانجام این بازی با همین نتیجه پنج بر چهار به سود تیم خزر رودسر پایان یافت.

تیم خزر رودسر با این برد ۳۴ امتیازی شد و تاک تیران اصفهان در امتیاز ۱۶باقی ماند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر گفت : در وقت های اول و دوم بازی را خوب شروع نکردیم و تا خواستیم خود را جمع و جور کنیم دو گل دریافت کردیم.

محسن نصراله زاده افزود : در وقت سوم بازی بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و با تمام توان مقابل حریف ظاهر شدند و توانستیم نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی تاک تیران اصفهان نیز پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : در وقت های اول و دوم خیلی بهتر از میزبان بازی را شروع کردیم و از حریف پیش افتادیم اما در وقت سوم تیم ما از لحاظ قدرت بدنی تحلیل رفت و همین باعث عدم نتیجه گیری ما در این بازی شد.

علیرضا نامداری افزود : تیم حریف از آنجایی که در خانه بازی می کرد روی زمین خوب کار می کرد ضمن این که بارش باران هم شرایط را برای تیم ما کمی سخت کرد و این بیشتر به نفع تیم حریف شد تا نتیجه لازم را از این دیدار به دست آورند.

در نهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ۱۳تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه