مسئول بسیج رسانه‌ی گیلان:

برای نخستین بار جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر در گیلان برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه‌ی گیلان گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر اولین بار است که در استان گیلان برگزار می شود و گیلان نخستین استانی است که در سال ۹۵ این جشنواره را برگزار می‌کند.

برای نخستین بار جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، سرگرد پاسدار محسن جعغری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ی استان در خصوص اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گیلان ضمن انتقاد به مذاکرات برجام و بی نصیبی از عواقب خوبی که سیاستمداران برای آن پیش بینی کرده بودند اظهار داشت: ” بعضی آقایان با اینکه می بینند از برجام و مذاکرات با آمریکا چیزی عاید ملت نشده است، همچنان خود را به خواب زده اند و بر طبل ارتباط با آمریکا می کوبند. اینها باید بیدار شوند و بدانند آمریکا گرگی در لباس میش است و به گفته ی امام (ره) هرگز نمی شود و نباید با آمریکا رابطه داشت.

وی افزود: آمریکا از توان و تفکر شیعی می‌هراسد، آیا غیر از این است که عزت، غرور و عفت جامعه ی اسلامی را نشانه گرفته است؟ آمریکا در قبال این معامله می خواهد فرهنگ متوحش غربی را به خورد ما بدهد.

مسئول بسیج رسانه سپاه استان گیلان با بیان اینکه دشمن می داند، همانطور که در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانست ایران را از پا در بیاورد هرگز با جنگ نظامی قادر به مقابله با ایران نخواهد بود گفت: امروز دشمن رو به جنگ نرم آورده است و به دنبال تغییر ارزش ها و اعتقادات ماست، مهمترین ابزار دشمن در این جنگ رسانه است و لذا ما اصحاب رسانه باید در این زمینه بصیر عمل کنیم و گوش به فرمان ولایت باشیم و مجال حرکت را ازدشمن بگیریم.

جعفری به مباحث و بخش های جشنواره ابوذر پرداخت و اظهار کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر اولین بار است که در استان گیلان برگزار می شود و گیلان نخستین استانی است که در  سال ۹۵ این جشنواره را برگزار می کند. این جشنواره در ۶ بخش؛ تیتر، خبر، گزارش، گفتگو، عکس و یادداشت و با موضوعات؛ اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی، امر به معروف و نهی ار منکر، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه ی خودباوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: تا کنون ۵۲۱ اثر برای ما ارسال شده است و مهلت ارسال آثار به پایان رسیده است. اختتامیه ی این جشنواره در روز سه شنبه ۶ مهر ماه ۹۵ ساعت ۹ صبح، در فرهنگسرای خاتم الانبیا، سالن شهید رحمدل برگزار خواهد شد؛ که در این برنامه دکتر حسینی وزیر اسبق ارشاد و دکتر بصیری رئیس بسیج رسانه ی کشور سخنرانی خواهند کرد. همچنین مصطفی احمدی خواننده ی ارزشی استان گیلان یکی از آثار خود را در این برنامه رونمایی خواهد کرد. “

جعفری همچنین در رابطه با جوایز این جشنواره افزود :” در هر بخش از سه نفر برتر و در مجموع به ۱۸ نفر هدایای ارزنده و تندیس یادبود اهدا خواهد شد، و همچنین از خانواده ی شهدای رسانه و نفرات برترمسابقه ی عکاسی حماسه ی شور نیز تجلیل به عمل خواهد آمد. داوران این جشنواره نیز آقایان؛ علی منصوری رضی، محمد رعیت و موسی داداش زاده استاد ارتباطات دانشگاه صدا و سیما خواهند بود.”

مسئول بسیج رسانه‌ی گیلان در پایان با بیان اهمیت این جشنواره برای بسیج رسانه ی استان خاطر نشان کرد :” از آنجایی که این جشنواره بسیار برای بسیج رسانه ی سپاه حائز اهمیت است، لذا رسانه ها باید بکوشند ضمن حضور در برنامه، خبرها و اطلاعیه های آن را به نحو احسن به سمع و نظر مخاطب برسانند و در پوشش خبری آن نهایت دقت را داشته باشند، هم چنین از رسانه های برتر استان نیز تقدیر خواهد شد.”

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه