فرمانده انتظامي رشت خبر داد؛

۳۷ تن چوب قاچاق در رشت کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف بیش از ۳۷ تن چوب قاچاق در ۵ ماهه نخست امسال در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

۳۷ تن چوب  قاچاق در رشت کشف شد

    به گزارش ۸دی، سرهنگ “رحیم شعبانی” در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان رشت طی ۵ ماهه گذشته در راستای اجرای طرح  امنیت اجتماعی و  مبارزه با  قاچاق کالا  اقدامات گسترده ای در  برخورد با قاچاقچیان انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در ۵ ماه گذشته از سال موفق به کشف ۳۷ تن و ۹۰۰ کیلو چوب قاچاق شدند، بیان داشت: ۶۰ هزار و ۵۶۰ نخ  انواع سیگار قاچاق  نیز در این مدت کشف شده است.

شعبانی در ادامه با بیان اینکه هزار و ۶۸۵ عدد لوازم دارویی و بهداشتی غیر مجاز نیز به همت ماموران در شهرستان کشف و ضبط شده است، افزود: در مجموع ۴۳ متهم در این طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیر و به مقام قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در خاتمه بر تعامل مردم و پلیس تاکید کرده  و از مردم خواست،  در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه کالای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع  دهند .

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه