دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی گیلان خبر داد؛

۱۷ هزار نفر تماشاگر آخرین شب از نمایش فصل شیدایی در رشت / جامعه نیازمند ارایه آثار هنری فاخر است

دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی گیلان گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر گیلانی در ۹ شب ضیافت نور و نوا و نمایش حضور یافتند.

۱۷ هزار نفر تماشاگر آخرین شب از نمایش فصل شیدایی در رشت / جامعه نیازمند ارایه آثار هنری فاخر است

مجید رحمانی در گفتگو با ۸دی اظهار داشت: بیش از ۸۰ هزار نفر گیلانی در ۹ شب ضیافت نور و نوا و نمایش فصل شیدایی حضور یافتند.

وی افزود: اگرچه بدلیل شرایط نامساعد جوی در شب های آغازین؛ با ۴ هزار مخاطب شروع شد، اما این استقبال به سرعت بیشتر شد تا اینکه شب گذشته در آخرین اجرای نمایش فصل شیدایی بیش از ۱۷ هزار مخاطب مهمان دهکده مقاومت بودند.

دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی گیلان گفت: استقبال مخاطب رنگین کمانی از اقشار مختلف سنی و صنفی از ویژگی های خاص این فعالیت بزرگ فرهنگی و هنری در گیلان بود. اذعان بیشتر مخاطبان به اثرگذاری بالای این برنامه و درخواست تمدید و استمرار چنین آثار هنری اعتقادی؛ بیشترین بازخورد دریافتی از مخاطبان بود.

وی تصریح کرد: استقبال گسترده مردم از فصل شیدایی در رشت، حکایت از نیاز جامعه و ضرورت توجه جدی مسؤلان و فعالان فرهنگی به ارایه آثار هنری فاخر و میدانی با فرم و تکنیک های روز و محتوای اسلامی و ایرانی دارد.

رحمانی ادامه داد: حدود دو ماه تلاش پیش تولید گروه های مختلف کارگردانی، نور، صدا، تصویر، جلوه های ویژه با حضور هنرمندان صاحب نام کشور در کنار فعالیت نزدیک به ۴۰۰ نفر از فعالان فرهنگی و هنری استان گیلان با همراهی دلسوزانه جمعی گسترده ای از پاسداران دلسوز انقلاب اسلامی، در قالب کمیته های محتوایی، تبلیغات، فضاسازی، مدعوین، شهرستانها، نمایشگاه فرهنگی، اطلاع رسانی، انتظامات و استقبال، موکب پذیرایی، پشتیبانی، مهندسی و … فصل شیدایی را به ارمغان آورد.

وی افزود: فصل شیدایی به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی  و سپاه قدس استان با مشارکت سازمان هنری اوج و مرکز مهنا و همکاری دستگاههای متعدد همچون شهرداری رشت، شرکت توزیع برق، صداوسیمای مرکز گیلان، استانداری، راه وشهرسازی، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی، هلال احمر و… برگزار شد.

دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی گیلان در پایان گفت: جا دارد به پاس رقم خوردن این فعالیت بزرگ و فاخر فرهنگی و هنری در استان از نقش آفرینی عموم مردم ولایتمدار، همیشه در صحنه، فرهنگ دوست و هنرپرور گیلان تقدیر نماییم و به رسم ادب از همکاری دغدغه مند فرماندهی و معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان سپاس گزاری نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه