رئیس دانشگاه گیلان هم برکنار شد/ حاتم زاده: وزیر علوم با یک تماس تلفنی خبر عزلم را داد

وزیر علوم تحقیقات و فنآوری در حکمی از خدمات عبدالله حاتم زاده در طی تصدی مسئولیت دانشگاه گیلان تشکر و قدردانی کرده و احمد رضی را به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب کرد.

رئیس دانشگاه گیلان هم برکنار شد/ حاتم زاده: وزیر علوم با یک تماس تلفنی خبر عزلم را داد

به گزارش ۸دی نیوز، وزیر علوم تحقیقات و فنآوری در حکمی از خدمات عبدالله حاتم زاده در طی تصدی مسئولیت دانشگاه گیلان تشکر و قدردانی کرده و احمد رضی را به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب کرد.

حاتم زاده در گفتگو با مهر گفت که دکتر فرجی دانا وزیر علوم در تماسی تلفنی عنوان کردند سرپرست جدیدی را برای دانشگاه گیلان منصوب کرده اند.

وی ادامه داد: پیش از این هیچ تماس و خبری مبنی بر تغییر من مطرح نشده بود، وزیر علوم حتی از من نخواست که استعفا بدهم و فقط عنوان کرد که شخص جدیدی جایگزین من شده و به زودی کار خود را شروع خواهد کرد.

لازم به ذکر است که احمد رضی عضو هیأت علمی گروه ادبیات فارسی با مرتبه علمی دانشیاری است ولی حاتم زاده عضو هیئت علمی گروه باغبانی دانشگاه گیلان و دارای مرتبه استادی می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گمنام
داس آقای روحانی به دانشگاه گیلان هم رسید
خوشنام در پاسخ به گمنام
بله همچین آ دم هایی رو باید با داس از صندلی پر زرق و برق ریاستشون جدا کرد ما ار عملکرد این داس حمایت میکنیم
احمد
داس چیه با اره موتوری آمده از استانداری هم شروع کرده در یک فقره 33 نفر بازنشته نموده تا قبل از عید هم کل ادارات ودانشگاه ها را درو خواهند نمود البته با نظر جناب آقای ن
مهدی
تو را به فاطمه زهرا قسم برای عزل رییس بی لیاقت ... را که برای حفظ پست ریاست ... به هر اقدامی دست میزند فکری کنید
در حاشیه