فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه با اقتدار کامل با هرگونه نفوذ در اجزای نظام برخورد می‌کند

فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان گفت: سپاه با اشراف کامل در حال رصد عوامل نفوذ در نظام است و با اقتدار کامل با هرگونه نفوذ در اجزای نظام برخورد می‌کند.

سپاه با اقتدار کامل با هرگونه نفوذ در اجزای نظام برخورد می‌کند

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه قدس گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان دیدار کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با بسیجی مخلص و یار دیرین انقلاب حاج صادق جوشن اظهار داشت: امروز به لطف خدا و با فداکاری های جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهی که شما ساخته اید گام بر می دارد.

عبدالله پور با اشاره به اینکه در حفظ انقلاب با احدی تعارف نداریم، گفت: سپاه با اشراف کامل در حال رصد عوامل نفوذ در نظام است و با اقتدار کامل با هرگونه نفوذ در اجزای نظام برخورد می‌کند.

در ادامه این دیدار صادق جوشن ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ان شاءالله خداوند متعال حافظ همه‌ی پاسداران باشد که دل حضرت آقا و امام زمان(عج) را شاد می‌کنند.

گفتنی است حاج صادق جوشن معروف به حاجی جوشن از رزمندگان غیور گیلانی هشت سال دفاع مقدس بود که به مدت  هفت سال در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت.

دیدار با خانواده شهید نهی قناد

در ادامه دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده های شهدا، مادر شهیدان نهی قناد ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به نمایش فصل شیدایی گفت: نمایش فصل شیدایی با استفاده از جلوه های بصری و زبان هنر در انتقال مفاهیم دینی خوب عمل کرده است.

این مادر شهید ضمن تقدیر از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: شما لشکر امام حسین(ع) هستید و به قول امام(ره) ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

عبدالله پور در ادامه به برنامه های پیش رو در هفته‌ی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تا زمانی که زنده هستم سربازی خواهم کرد و ان شاءالله با دعای شما بتوانیم به نحو احسن برای ولایت سربازی کنیم.

دیدار با مادر شهیدان یوسفی

در ادامه این دیدار ها فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان در منزل شهیدان یوسفی حضور یافت.

عبدالله پور در دیدار با مادر شهیدان یوسفی به صبر زینب گونه‌ی این مادر اشاره کرد و گفت: ما آمده‌ایم برای اینکه از راه انقلاب و شهدا خارج نشویم. از روح بلند این مادر شهید استمداد و راهنمایی بطلبیم و امید داریم که جوانان امروزی ان شاءالله بهتر از ما راه و مسیر انقلاب را ادامه خواهند داد.

شایان ذکر است این مادر دارای سه فرزند شهید است که در سال های ۶۳، ۶۴ و ۶۵ به شهادت رسیده اند، محمود یوسفی ۱۴ساله، محمد یوسفی ۱۶ ساله و قدرت ۲۵ ساله بودند که به شهادت رسیدند، همچنین این مادر دو  فرزند جانباز نیز دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه