بدون سانسور ببینید؛

پیشنهاد غیراخلاقی معاون اوباما به دختر ۱۳ ساله آمریکایی + فیلم

انتشاری ویدئویی غیراخلاقی از معاون اوباما در فضای مجازی شوکی عمیق به طرفداران باراک اوباما و کابینه اش وارد کرده است.

پیشنهاد غیراخلاقی معاون اوباما به دختر ۱۳ ساله آمریکایی + فیلم

به گزارش ۸دی ،‌ رسوائی جنسی در میان سیاستمداران آمریکایی که در نظر مردم کشورشان یک قهرمان بوده اند تا کنون بارها و بارها جنجال های بسیار زیادی به پا کرده است.

در تازه ترین این اتفاقات فیلمی از جوزف “جو” بایدن جونیور به اختصار جوبایدن که از سوی باراک اوباما نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۰۸ ریاست جمهوری ایالات متحده، به عنوان معاون رئیس جمهور برگزیده شد منتشر شده است.

در این فیلم معاون باراک اوباما که حکمی نسبتاً برابر با مقام رئیس جمهوری دارد هنگامی که دختر ۱۳ ساله در کنار وی برای گرفتن عکس یادگاری قرار می‌گیرد پیشنهاد بی شرمانه ای را مطرح میکند که ویدئو آن ثبت و ضبط و فورا منتشر شده است!

جو بایدن در سال ۲۰۱۵ برای شرکت در مراسم دفاعیه سناتور “کریستوفر کنز” در ساختمان کنگره شهر واشنگتن حضور پیدا کرد. در پایان مراسم پس از عکاسی و فیلمبرداریِ خبرنگاران از خانوادۀ آقای سناتور، جو بایدن فراموش کرده بود میکروفون‌های رسانه‌ها درست بالای سرش هستند!

این مرد شماره دو ایالات متحده آمریکا سرش را نزدیک گوش دختر ۱۳ سالۀ “کریستوفر کنز” آورد و به وی گفت: «راستی، می‌خواهی بدانی چقدر…هستم وقتی کنار یک دختر ۱۳ ساله ایستاده‌ام؟… تو دختر زیبایی هستی.»

ویدئویی از لحظات تاسف بار این رسوایی اخلاقی را در ادامه می‌توانید ببینید :

دانلود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه